MTTC - Krāpšana!
Nodevu savu mob. Samsung Galaxy A5 garantijas remontā, jo ik pa laikam pazuda skaņa (runājot mani nedzirdēja). Saņēmu pieņēmējas izsniegtu dokumentu ar ierakstu :"Lietots". Pēc 3 nedēļām saņemu zvanu, ka mob. netiks remontēts garantijas ietvaros,jo esot mehānisks bojājums korpusam un jāmaina plate, kas izmaksās 240 eur. No tā es atteicos, jo apmēram tādā summā maksā jauns tel.,un tajā pašā laikā biju neizpratnē par kādu mehānisku bojājumu iet runa...saņemot atpakaļ savu tel. bez remonta, un apskatot bildes viņu mājās lapā, konstatēju, ka manam tel. ir sabojāts apakšējais stūrītis (itkā tur būtu tel. taisīts vaļā). Man tel.savā mūžā nebija kritis,lai radītu tādu bojājumu un visu laiku bija aizsargapvakā, arī to stūri viņš nosedza, līdz ar to tur bojājumi nevarēja rasties. Rakstīju e-pastu uz šo servisu jautājot, kā tas varēja notikt, uz ko saņēmu atbildi, ka tā ir pieņēmējas vaina, kas neatzīmēja bojājumu tel. pieņemot. Tikai ka var atzīmēt to, kā nebija, jo tā bija servisa vadītāja, kura noteikti zina savu darbu? Un viņa vēl bija noņēmusi aizsargapvalku,lai sīkāk izpētītu tel.!
Комментарии (4)
Es arī šim kantorim neticu. Tādi gudrie speciālisti cilvēku tikai par idiotiem pataisa. Vienmēr ir klienta vaina pie visa.
Mani ari apcakareja
Raksti iesniegumu PTAC!
Šobrīd pašam līdzīga situācija ar LMT servisu, iesniegums PTAC iesniegts.
Lai gan šajā gadījumā skramba korpusa stūrī ir mana vaina, bet tas nedrīkst būt par pamatu garantijas atteikumam, ja telefona mātes plate ir ražošanas brāķis. Turklāt šī izskatās pēc atstrādātas shēmas kā šie garantijas servisi "taisa naudu" meklējot vismazāko iemeslu garantijas remonta atteikumam interpretējot ražotāja garantijas noteikumus patērētājam par sliktu, lai varētu nopelnīt dubultā - proti, saņem naudu no patērētāja par mātes plates "remontu/nomaiņu" un tad saņem naudu no ražotāja par it kā veiktu garantijas remontu. Ģenāls biznesa plāns, kas darbojas jau gadiem...
PTAC iesniegumu iesniedzu! Ļoti ceru, ka tiks ar šo kantori skaidrībā!