MTTC - Ilgs servisS un nepārdomāta, nekvalitatīva apkalpošana
Kopumā ļoti ilgs serviss un nepārdomāta, nekvalitatīva apkalpošana. Pēc solītajām 5 diagnostikas dienām, telefons htc one x+ (Ekrāna maiņa + mitrums korpusā) tiek nosūtīts uz poliju, par to iepriekš nebrīdinot klientu, īsziņā parādās tikai frāze "cits serviss". Tiek solītas 2 remonta nedēļas. Pēc šīm 2 nedēļām tiek paziņots, ka remonts var turpināties vēl līdz 2 nedēļām, ja detaļas būs uz vietas. Jautājums - kas tika darīts sākotnējās 2 nedēļas? Automātiskā sms paziņošanas sistēma darbojas kļūdaini - kad informācija par remonta statusu (Pēc klienta nevis uzņēmuma zvana) tikai paziņota mutiski pa telefonu, automātiskā sms atnāca vēl pēc 3 - 4 dienām, tā oficiāli dodot iespēju pagarināt remonta laiku. Pēc atkārtotiem zvaniem, lai noskaidrotu, kas notiek ar telefonu pēc jau 4 nedēļas, vairākas reizes saņemti solījumi, ka menedžeris informāciju noskaidros un piezvanīs dienas laikā, kas, protams, nenotika. Rezultātā kopējais remonta laiks bija 6 nedēļas, beigās nemaz nepaziņojot, ka telefons ir gatavs.informācija bija atrodama tikai mājaslapā, kaut arī tika solīta sms komunikācija. Vienīgie pozitīvie punkti ir viena (!!!) atsaucīga, laipna telefona operatore un 5% (!!!) atlaide par neērtībām. Prieks, ka vismaz telefons ir saremontēts... Klients netika brīdināts, ka uz vietas var maksāt tikai skaidrā naudā, atbraucot atkārtoti ar skaidru naudu, jāgaida 20minūtes, lai tiktu izmainīti 5eiro. Kopumā attieksme ir - mēs esam vienīgais autorizētais serviss, beigās jūsu telefons tāpat nonāks pie mums. Lielākā personāla daļa ļoti nelaipna.
Комментарии (1)
Ko tu gribi no personāla. Šajā gadījumā viņi izdarīja visu, kas bija viņu spēkos. Te jautājums - kā bizness tiek Latvijā veidots šajā konkrētajā gadījumā, iespējams, nopietnas vadības problēmas. Maksāšanas līdzeklis Latvijā ir gan skaidra nauda gan neskaidra.