Mobilly - Slikts serviss
Programma caur brauzeri rāda, ka autobusi ir, neļauj nopirkt biļeti. Atverot aplikācijā neuzrādās reiss kā tāds. Novilkās viss process līdz tam, ka biļešu vairs nebija vispār. Nav patīkami, ka tāds čakars notiek. Info centrs neceļ un pēc atzvanot gluži vaino mani, ka es ko nesaprotot utt.
Labdien!
Mobilly sistēmā būs pieejams saraksts ar reisiem uz kuriem ir iespējams iegādāties biļetes elektroniskā veidā, taču var gadīties, ja klients mēģina iegādāties biļeti uz reisu, kurš jau ir izbraucis no gala stacijas, tad sistēmā var vēl uzrādīties konkrētais reiss, taču uz to vairs nebūs iespējams iegādāties biļeti, jo autobusa vadītājam nav iespējams saņemt sarakstu šajā maršrutā ar elektroniski iegādātajām biļetēm. Var rasties situācija, ka priekšlaicīgi uz konkrēto reisu iegādāties biļetes ir liedzis pats reisa pārvadātājs, tādēļ sarakstā viņš var uzrādīties, bet biļetes iegādāties vairs nav iespējams.
Ļoti žēl, ka sanācis šāds nepatīkams starpgadījums!
Комментарии (2)
Нету русского языка за это сразу 1.
Приложение не работает,постоянно вылетает.
Сайт ужасен и не удобен.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību