Mobilly - Krāpšana
Esat ļoti uzmanīgi, pirms ielādējat aplikāciju mobilly!
!) ja patstāvīgi neizmantosiet šo aplikāciju, jums noņems, vai piedzīs naudu par neko!
Par aplikācijas nelietošanu būs 4€ mēnesī!
2) aplikācijā mobilly vēlējos nopirkt tramvaja biļeti Rīgā vienai reizei, taču podziņas speciāli saliktas tā, lai mobilly iekasētu pēc iespējas vairāk. Pērkot laika biļeti, nedaudz zemāk ir smalki aprēķināta poga "mēneša biļete" ko netīšam nospiedu ar vēlmi pirkt laika biļeti, bet dažu pieturu brauciens no 1,50€ man sanāca 30€!
Turklāt novilka trūktošo summu no aplikācijai piesaistītās kartes bez brīdinājuma!
3) sazinoties ar mobilly atbilde bija sekojoša:
labdien, paldies par jūsu ziņu. Diemžēl, caur mobilly nav iespējams veikt Rīgas satiksmes qr biļešu anulēšanu, jo klientu veiktos maksājumus ar mobilly par pakalpojumu apmaksu saņem tā īpašnieks. Lai anulētu biļetes jums nepieciešams vērsties pie rp sia "Rīgas satiksme". Ja jums ir pieejams elektroniskais paraksts iesniegumu par biļetes anulēšanu varat iesniegt elektroniski, rakstot uz [slēpt]@rigassatiksme.lv.
Iesniegumā jānorāda: īss situācijas apraksts; telefona numurs caur kuru tika iegādātas biļetes; mobilly aplikācijas lietotāja Rīgas satiksmes qr koda atslēgu, kuru iespējas saglabāt no mobilly lietotnes, atverot izvēlni - > profils un iestatījumi - > "Rīgas satiksme" lietotāja atslēga - > parādīt qr kodu; bankas konta numurs uz kuru vēlaties saņemt anulētās biļetes summu. Ja plānojiet doties uz kādu no rp sia "Rīgas satiksme" klātienes klientu apkalpošanas centriem, šeit atradīsiet nepieciešamo informāciju - https://www.rigassatiksme.lv/lv/biletes/bilesu-tirdzniecibas-vietas/klientu-apkalposanas-centri/
mobilly - starpnieku kontoris, kas nevienā viedā neuzņemas atbildību par saviem darījumiem - novirzot to pie pakalpojuma sniedzēja bez atbildības!
Ceru, ka kāds neuzķersies.
Ja viecat maksājumus mobilly, lūdzu nepiesaistiet savus kartes datus!
Karti pēc maksājuma veikšanas ir jāizdzēs no mobilly konta!
Labdien,
Mums žēl, ka Jums ir radusies nepatīkama situācija. Minētie 4 EUR no Jūsu konta tika noņemti, jo grasāmies slēgt Jūsu kontu ilgas neizmantošanas dēļ. Ja vismaz gadu neesat to lietojis, mēs nosūtām Jums sms, lai pārliecinātos, ka šis telefona numurs vēljoprojām pieder Jums. Ja Jūs uz šo ziņu neatbildat un nesazināties ar mums, pieņemam, ka esat mainījis telefona numuru un ik mēnesi noņemam no Jūsu konta 4 eur un kontu slēdzam. Ja tomēr šis konts vēl aizvien pieder Jums un vēlaties to nākotnē izmantot, lūdzu, sazinieties ar mums uz 1859, lai varam Jums atgriezt šos 4 EUR un atjaunot kontu.
Mēneša biļetes iegādes procesā esam speciāli ieviešus papildus paziņojumu ar jautājumu, vai tiešām vēlaties veikt šo pirkumu (jo pirkuma summa ir liela - 30EUR), lai šādas situācijas neatgadītos, tāpēc aicinām vienmēr uzmanīgi pārlasīt paziņojumus un pārliecināties, kādus pirkumus veicat. Mūsu mērķis nav viena brauciena vietā pārdot Jums mēneša biļeti. Šajā situācijā Jūs variet rakstīt iesniegumu Rīgas satikmsmei ar lūgumu atgriezt maksu par biļeti, kuru neplānojat izmantot. E-pastu ar iesniegumu un mēneša biļetes nr. lūgums sūtīt [email protected].
Ja tomēr rodas vēl papildus jautājumi, droši sazinieties ar mums telefoniski, zvanot uz 22001859.
Комментарии (3)
Kāpēc ir jāizdomā un jāraksta pilnīgas muļķības?
1)Nav nekādas "aplikācijas neizmantošanas" maksas. Neko nevelk no kartes😂
2)Mēneša biļeti sajaukt ar parasto laika biļeti var tikai indivīds ar garīgās attīstības traucējumiem. Tur pat vēl pa vidu ir trešā opcija.
3)Tiešām Tev liekas dīvaini, ka Rīgas Satiksmes mēnešbiļeti nevar anulēt Mobilly, bet tikai pie pašas Rīgas Satiksmes? Ja Narvesenā biļeti pirktu, tad arī iet atpakaļ pie tirgotāja?
Viņi pat Tev skaidri un gaiši pasaka, kas jādara.
Viens vienīgs iesniegums jāuzraksta.
Kur krāpšana? Pats nepareizi piespiež podziņas un nosauc to par krāpšanu? Jums taču sniedza atbildi kā rīkoties jūsu pašu kļūdas dēļ! Kur rodas tādi, kas savas problēmas nogāž uz citiem!
Vajag būt uzmanīgākam un skatīties ar abām acīm, nevis dibenu.