РешеноMobilly - Krāpšana, slikts serviss
Septembra beigās tika apmaksāts mobilly pārvaldīts autostāvvietas izmantošanas pakalpojums. Pēc pāris nedēļām - īsziņa par it kā neapmaksātu pakalpojumu. Sazvanīju pa uzrādīto tel. , atbildēja darbinieks patriks. Nosūtīju viņam ar bankas karti veiktā maksājuma uzdevumu. Tālāk komunikācija nenotika un lieta tika nodota parādu piedziņas kompānijai.
Sveiki! Atvainojamies par novēlotu atbildi. Sakiet, lūdzu, vai problēma ir atrisinājusies vai tā vēl ir aktuāla? Ja esat veicis stāvvietas apmaksu, Jums noteikti nebūtu jāsaņem pieprasījums par parādu piedziņu.
Sveiki! Paldies par reaģēšanu uz problēmu. Tā tomēr netika atrisināta ierastas komunikācijas ceļā.Lai izvairītos no Jūsu uzņēmuma neprasmīgi menedžētas situācijas nevēlamas eskalācijas, man nācās apmaksāt parādu piedziņas uzņēmuma atsūtīto rēķinu. Ļoti ceru uz šo līdzekļu atgūšanu.
Добавить комментарий