Mobilly - Negodīgi Mobilly sistēmas uzstādījumi
Mobilly lietoju sen, bet pārsteidz moments, kad viņu sistēma atsūta sms ar atgādinājumu, ka esi novietojis auto tikai pēc 3 stundām stāvvietai, kur 2 pirmās stundas ir bezmaksas! Tātad noņem naudu par trešo stundu un atsūta atgādinājuma sms.
Super bizness...
Citos gadījumos mobilly sistēma sūta tos atgādinājuma sms biežāk, kad vajag un kad nevajag.
Labdien,
Uzstādījumus par atgādinājuma sms Jūs pati maināt savā profilā. Atgādinājuma biežumu nekas cits neietekmē. Ja uzsākāt stāvvietas apmaksu un Jūsu profila iestatījumos noteikts, ka atgādinājuma sms nepieciešama ik pēc 3h, tad taimeris sāk atskaiti uzreiz kā uzsākāt apmaksu. Mēs manuāli neko neietekmējam, sistēma automātiski nosūta sms atkarībā no tā, ko esat uzstādījusi savā profilā. Ja vēlaties retāk saņemt atgādinājuma sms, lūgums doties uz savu profilu un veikt nepieciešamās izmaiņas.
Rebeka no Mobilly
Комментарии (3)
Slikts serviss un maldināšana. Mobilly aplikācija maldīgi norāda tuvāko stāvvietu B zonā, bet izrādās, ka atrodos A zonā. Pēc samaksas veikšanas, atgriežoties pie auto, saņemu sodu no Rīgas Satiksmes.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien!
Mums ļoti žēl, ka nācās saskarties ar šādu nepatīkamu situāciju.
Diemžēl, lietotne piedāvā vairākas tuvākās stāvvietas, balstoties uz informāciju, ko iegūst no telefona GPS uzstādījumiem, kas ne vienmēr var būt ar 100% precizitāti, līdz ar to, arī mēģinām no savas puses nodot informāciju, ka tā ir klienta atbildība pārliecināties arī stāvvietā uz vietas par to, kāds ir šīs tarifu zonas burts, kurā automašīna ir novietota un izvēlēties īsto, jo ne Mobilly lietotne, ne arī telefona ierīce nezina, kurā vietā faktiski ir atstāta automašīna, tādēļ var rasties šādas situācijas.
Tarifu zonas burts ir redzams uz jebkura maksas automāta, uz ceļa zīmēm ielu krustojumos, kā arī ja esat iebraucis stāvlaukumā, kas ir ierobežota teritorija - stāvvietas burts ir redzams pie lietošanas noteikumiem vai uz atsevišķām norādēm stāvvietas teritorijā.