www.sudzibas.lv Mobilly Naudas noņemšana no konta

Mobilly - Naudas noņemšana no konta

Sistēma sūta automātiskus paziņojumus par to, ka netiek lietota aplikācija un vajag veikt vienu darbību gadā. Beigās noņemt 4 eur - es pat teiktu nozog.

Diemžēl mobilly ir pacenties uzprogrammēt automātisku paziņojumus 2 mēnešu garumā, taču nav pacentušies uzprogrammēt tādu vienkāršu darbību, ko iesaka mobilly darbinieki (operatori) , tā ir "bezmaksas" darbība, kur aicina nosūtīt kaut kādu tekstu uz konkrētu nr. , lai sistēma iereģistrē darbību.. Bet, par to jau naudu nevar iekasēt, tātad ekonomiski neizdevīga darbība.. Labāk oficiāli nozagt naudu un, tad tiem, kas pamana atgriezt.

Un par vienu klientu mazāk.

01.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Mobilly Ответ от представителя 02.05.2022

Labdien!

Žēl dzirdēt, ka sistēmas process izraisījis šādas negatīvas emocijas.

Process, kurš automātiski monitorē klientu darbības un aktivitāti Mobilly sistēmā, paredz kontrolēt neaktīvos klientus, kuri pēdējo reizi ir izmantojuši Mobilly pakalpojumus pirms gada un konta atlikumā atrodās līdzekļi. Ikvienam šādam klientiem tiek nosūtīts informatīvs paziņojumu īsziņas veidā, ka kontā ir atlikums un nepieciešamības gadījumā ir jāveic vai nu vismaz viens maksājums vai jāsazinās ar mūsu klientu servisu, lai varam reģistrēt faktu, ka klients vēl ir aktīvs un informēts par esošajiem naudas līdzekļiem, un joprojām plāno izmantot Mobilly kontu.

Šie nosacījumi ir atrunāti mūsu pakalpojuma lietošanas noteikumos, kā arī - process ir paredzēts ar mērķi informēt klientu, ka Mobilly kontā ir pieejams atlikums, lai gadījumos, ja tiek mainīts, zaudēts vai telefona numurs pāriet cita cilvēka īpašumā, mēs arī savā sistēmā neglabātu datus par klientiem, kuri vairs neizmanto Mobilly pakalpojumus.

Jebkurā gadījumā - ja klients informē mūsu klientu servisu, ka vēlas saglabāt kontu un ir informēts par tajā esošajiem līdzekļiem, mēs atzīmējam šo informāciju sistēmā, līdz ar to, kopš veiktajām darbībām klientam tiek dots vēl viens gads, lai tā laikā veiktu kādu maksājumu un tērētu konta bilancē esošos līdzekļus.

Ja pakalpojumi vairs nav aktuāli - mums ir iespējams arī nosūtīt klienta kontā esošos līdzekļus uz bankas kontu, saņemot aizpildītu un parakstītu naudas izmaksas vai Mobilly konta slēgšanas veidlapu, kura ir atrodama www.mobilly.lv

N

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы