Mobilly - krāpšanās ar sodiem (bezmaksas stāvēšanas laiks)
Uzmanieties no Mobilly stāvvietām - jūs var nosodīt (35euro) arī, ja paredzēta bezmaksas stāvvieta (30minūtes)! Piebraucu pie Bosch servisa (lai ieskrietu nopirkt detaļu), teica, ka bezmaksas stāvvieta 30 minūtes, liels bij pārsteigums kad pēc 5-8 minūšu prombūtnes, atgriežoties atradu soda kvīti (35 euro).
Stāvvietas nav aprīkotas ar informāciju par maksājuma kārtību (ka bezmaksas talonu nepieciešams izdrukāt) , un vispār nevar redzēt, ka šī ir maksas stāvvietas (Mūkusalas iela 101), jo Mobilly zīme ir tikai vienā stāvvietas pusē (ar visu iemaksas automātu).
Stāvvietā pēc tam satiktie cilvēki teic,ka tur dežurē Mobilly mašīna un pie pirmās iespējas līmē sodus (nesagaidot pat 5 minūtes). Zvanot uz numuru (citypark.lv) par sūdzību, neviens neatbild un iesaka elektroniski aizpildīt sūdzību (par ko neatnāk apstiprinājums - ka kaut kas ir pieņemts), un 10 darba dienu laikā sola atbildēt! (lieki teikt ka apmaksas termiņš ir īsāks).
Sods arī ir ļoti simbolisks - 35 euro par 5 minūšu apstāšanos pie veikala (veikals pats mēģināja sakontaktēties ar Mobilly un novērst nesaprašanos, taču viņus "atšuva").
Nekad līdz šim nav bijis soda par stāvvietām - Mobilly/cityparks sevi parāda kā krāpniekus.
Labdien,
Mobilly ir maksājuma veids, nevis stāvlaukumu apsaimniekotājs. Esam kas līdzīgs kredītkartei, tikai elektroniskai alternatīvai un piedāvājam ar savas platformas palīdzību apmaksāt citu uzņēmumu piedāvātus pakalpojumus.
Šī sūdzība būtu vairāk adresējama Cityparks līdz ar ko ka viņi ir stāvlaukuma apsaimniekotāji, sodu licēji un arī naudas saņēmēji.
Kādēļ mēs nevaram atgriezt līdzekļus vai atcelt sodu? Jo mēs tos neizvietojam un arī nauda, kas tiek apmaksāta par stāvvietu, uzreiz tiek pārvirzīta uz stāvlaukuma apsaimniekotāja kontu.
Man ir ļoti žēl, ka radusies šāda situācija. Sazināsimies ar stāvlaukuma apsaimniekotāju, lai ierosinātu izvietot papildus zīmes klientu ērtībām un drošībai, lai nozīmīgā informācija netiktu palaista garām.
Rebeka no Mobilly
Комментарии (5)
ja tas veikals tur nav pirmo dienu, viņi jau varēja paskaidrot.
ja tur ir iespējams iebraukt, neredzot zīmi, tad nu sūdzieties
Tur ir zimes un viss rakstits. Ja neredz zimes tas ir jusu problema. Pagajusaja nedela tur staveju lai aiziet uz 1a.lv :)
1a gan ir mūkusalas 41...
Kādas vēl mobilly stāvvietas? Pirms raksti sūdzību, vispirms noskaidro, kas tas mobilly tāds ir. Tā ir tikai apmaksas sistēma, alternatīvs veids kā apmaksāt kādu pakalpojumu (arī stāvvietas). Neeksistē nekādi mobilly apmaksas aparāti - norēķini ir tikai elektroniski. Nedomāju, ka arī veikala darbinieki ir tik "neaptēsti", lai vispār zvanītu mobilly ne pa tēmu. Un domāju, ka arī dežūrējošā mobilly mašīna un satiktie cilvēki ir izdomājums. Mobilly nevar/nedrīkst nekādus sodus izrakstīt. Vēlreiz atkārtoju: mobilly ir tikai starpnieks starp pakalpojuma saņēmēju - sniedzēju, piedāvājot alternatīvu norēķina veidu.
ziniet, kas visā šajā sāgā ir interesantākais. NEVIENA! Citypark vai mobilly atbilde - tikai un vienīgi troļļi! Kā man patīk šis uzņēmuma komunikācijas stils!
Man vienalga, kā sauc šo pasākumu - nav ne mazākās vēlēšanās uzzināt, man kā patērētājam interesē - vai viņi spēj komunicēt normāli, - izrādās NĒ!Uz oficiālo sūdzību atbildes nav (pagājušas 10 dienas), uz sūdzība.lv - tikai troļļi, telefons - tikai izkārtne (neviens neceļ - lūdz aizpildīt elektroniski). Varētu domāt, ka LV visi ir absolūti muļķi! Silts ieteikums visiem apvienoties un rakstīt katram savu sūdzību PTAC, varbūt tad beidzot Cityparks sāks domāt par komunikācijas kļūdām un attieksmi kopumā!
lai jauka diena kārtējam trollim - Tev noteikti būs jauka karma:)))