Mobilly - Atsauksmes NR.9260870
Labdien!
Šodienn 1.oktobri novietoju a/m A.Čaka 145 Mobilly stavvietā un aktivizēju stāvēšanu plks 14:59 a/m ar v/n 2509,kaut gan manas a/m numura zīme ir JV-2506.
Kad atnācu uz a/m logā esmu saņēmusi līgumsodu NR.926087.
Tikai tad ievēroju ,kad esmu nosutijusi aktivizēsanu stāvvietā ar nepareizu a/m v/n .
Lūgums pārskatit manu līgumsodu.
Manas a/m v/n JV-2506 fors galaxy.
tel:25917729
Liels paldies.
Labdien!
Mobilly ir maksājuma veids, nevis stāvlaukumu apsaimniekotājs. Esam kas līdzīgs kredītkartei, tikai elektroniskai alternatīvai un piedāvājam ar savas platformas palīdzību apmaksāt citu uzņēmumu piedāvātus pakalpojumus.
Šī sūdzība būtu vairāk adresējama Cityparks līdz ar to ka viņi ir stāvlaukuma apsaimniekotāji un izraksta sodu par nekorektu automašīnas novietošanu/apmaksas veikšanu.
Mēs diemžēl nevaram palīdzēt, jo tikai viņi ir lemttiesīgi kā risināt šo situāciju un vai piešķirt kompensāciju.
Rebeka no Mobilly
Комментарии (6)
Privāta persona,
Address: Dzirnavu iela 91 k-3, Rīga, Rīga, LV-1011
Telefons 1859
Sūdzībai vajadzētu saukties: Iveta Rundzāne-muļķe, jo
1) pašas kļūda;
2) adresāts, kam lūgt meklēt risinājumu ir Mobilly un stāvvietas apsaimniekotājs, nevis sūdzības.lv;
3) sodu neliek Mobilly un viņi neko nevar atcelt, sodu liek stāvvietas apsaimniekotājs, visicamāk RS;
4) publicēt māšīnas VRN un savu tel Nr- tas nav īsti gudri, ja vien šī sūdzība nav domāta kā iepazīšanās sludinājums ;)
P.S Iesaku lietot mobilly aplikāciju, nevis sūtīt SMS, jo tā ir ērtāk, mazāka iespēja kļūdīties.
izredzes ir, bet nelielas. un ne jau šeit.
Paziņa ar ko līdzīgu cīnījās, samērā bezjēdzīgs pasākums, iesaku uzreiz norakstīt uz savu kļūdu un samaksāt sodu, ieekonomēsiet savu laiku.