veikals MNL Jelgavā - attieksme pret klientiem
Briesmīga attieksme pret klientiem!
Tā kā no būvniecības instrumentiem neko nesajēdzu, bet vajadzēja iegadāties dāvanā perforatoru iebraucu MNL būvniecības veikalā. Pieejot pie stenda ar instrumentiem ieraudzīju meklēto preci, uzgaidīju ap 5 minūtēm neviens tā arī nepiegāja, neskatoties uz to ka pārdevēja stāvēja blakus un nevienu neapkalpoja, pie tam vel redzēja ka mēs gaidām kamēr mūs apkalpos. Ieraugot ka atbrīvojas cits pārdevējs piegāju un palūdzu palīdzību, viņš piegāja pie tas pārdevējas un pateica, lai mūs apkalpo. Pārdēvēja ar neapmierinātu sēju pienāca pie mums un teica ka viņa ir aizņemta viņa strādāja un ja mums bija jautājumi tad mums vajadzēja nākt pašiem. Protams, ar tādu attieksmi es pagriezos un aizgāju. Kasē palūdzu kādu personu, kura atbild par personālu. Vīrietis, kurš it kā skaitās maiņas vecākais, par ko īsti tagad šaubos, neļaujot pat paskaidrot situāciju sāka rupji izteikties, un uz jautājumu vai tāda attieksme pret klientiem ir norma, viņš atbildēja KĀDI PIRCĒJI TĀDI ARĪ PĀRDEVĒJI!
Manī protams tas aizvainoja, un tāda pat tonī kāda viņš runāja ar manī es viņām arī atbildēju.
Aizejot no veikala izlemju, to tā neatstāt un uzzvanīju pa mājās lapā norādīto tālruni. Klausuli paceļ sieviete, kurai es palūdzu savienot manī ar personāldaļu, uz ko viņa pateica ka ne viena nav un visi atvaļinājumā, tad es palūdzu savienot manī ar kādu kurš atbild par personālu, nezinu kāpēc manī savienoja ar grāmatvedību, kura protams man arī nevarēja palīdzēt un tad beidzot kāda sieviete, kura sevi nenosauca pateica ka tā viss nevarētu būt, jo tas ir personāls kurš strādā viņu veikalā jau ilgi un ja es gribu sūdzēties tad man jāraksta veikala vadībai un tad tikai viņi izskatīs situāciju, novēros to novērošanās kamerās un tikai tad atbildes.
Nevienam pat galva neienāca vismaz atvainoties!
Vienu ko es gribu teikt -
KĀDA VADĪBA TĀDS ARĪ PERSONĀLS!
Комментарии (7)
Nu bet, kas tu mēli norijis nevari paprasīt, lai palīdz? varbūt kādu savējo gaidi, pieej klāt un pajautā, par ko interesējies, tiešām tik liels kautrības līmenis?
Nauris26, man nav jāskraida pakaļ pārdevējiem, viņi paši ieinteresēti lai pārdotu preci
nē nu ja Tev to preci vajag un Tev par to ir interese, tad gan pašai jāgriežas pie pārdevēja. A Tu maximā arī gaidi, kad pārdevēja Tev pati nāks klāt, ja Tev kas neskaidrs, vai ka kasiere Tev skries pakaļ, jo viņas tak ieinteresētas preci pārdot?
Labāk jau tā, nekā kad ir tirgus variants, kad nepaspēj ieiet veikalā un apskatīties, kad pārdevēji metas virsū ar :"Ko Jums piedāvāt? Kā Jums palīdzēt?".
Kādi pircēji, tādi pārdevēji.
Sorry, jūs izklausaties tipiski pēc tādiem pircējiem, kas veikalā nāk ar mērķi meklēt kašķi!
1kārt, aizņemta pārdevēja, kas pie jums nepienāk - nav nekāda "tāda" histērijas vērta attieksme, dēļ kuras uzreiz jāskrien sūdzēties veikala vadībai,
2kārt, pagaidīt 5 minūtes vai uzrunāt pārdevēju pašiem, jūsu skatījumā ir milzīga problēma - toties pēc tam nekādas problēmas nesagādā tērēt kaudzi laika un enerģijas, lai meklētu visus iespējamos atbildīgos,
3kārt - pirms dirsties, vēlams ņemt vērā arī veikala specifiku un līmeni, cik zinu tad tie MNL ir tādi kā veikali-noliktavas. Nav vērts gaidīt, ka ienākot tādā veikalā, tevi sagaidīs personīgais konsultants, kurš nolasīs katru vēlmi no acīm. Maximā iepērkoties, jūs arī gaidītu, ka pie jums nāks klāt pārdevēji un konsultēs par produktu izvēli?
Pilnīgi piekrītu iepriekš komentētajam. Laikam esi pasaules naba, ka domā tagad visi tev pakaļ skries un piedāvās visu pēc kārtas. Tā ir normāla situācija, ka, ja tev ir jautājumi, ka tu pats pieej un pajautā. It īpaši, ka tas ir veikals, kur ir daudz pircēju vienlaicīgi, bet pārdevēji tik cik ir. Riebjās tādi pārdevēji, kuri paši brūk virsū un smērē visādus mēslus, ka tik nopārdot un neļauj padomāt un izvēlēties. Ar līkumu eju garām šadam veikalam.
Es atvainojos cienītā "miss13"...tavs raksts atbilst tavam nikam - 13 gadīga bērna niķi rotaļlietu veikālā. MNL ir pašapkalpošanās veikals, bet ja tev interesē kaut kas konkrēts tev ir jāgriežās pie pārdevēja ar jautājumu, nevis jāgaida kad tev skries pakaļ. Dienā neskaitāmi cilvēku daudzumi apmeklē šāda tipa veikalus un nevajag gaidīt karalisko attieksmi pret katru pircēju, tas cilvēciski nav iespējams. Vajag padomāt ar galvu pirms sākt rakstīt šāda veida rakstu. Pieaudz cilvēk!
Šai Firmai ir briesmīga attieksme . Tiks sūdzēti tiesā . Augusta beigās nopirku atpūtas istabsi krēslu un meitai izlaižamo gultu , pēc 2 nedēļām noplīsa viena kāja gultai , pēc tam velviena un galdam kāja krita nost. Šodien 3 šo reizi brauca taidīt . Un meistars ļoti nekulturāls . Kliedza un bļāva pa bisu dzīvokli , ,, lai tak mēs izbeidzot dzert mājās un lauzt mēbeles,,