Mito metāls - Krāpšana ar vārtu izgatavošanu, neatgriezts avanss un slikta kvalitāte
Krāpnieks Pēteris Tolks (tel. 29571770)
Man lauku īpašumam vajadzēja elektroniskos vārtus, kā rezultātā cilvēks, kas betonēja mums žoga stabus, ieteica Pēteri Tolku, kurš var uzmetināt un pulverkrāsā nokrāsot vārtus.
Vārtu kopējā summa ar "pēdas" betonēšanu bija 2700,00 EUR.
Lai uzsāktu darbu un sapirktu materiālus, Pēterim vajadzēja avansu 2000,00 EUR apmērā, ko samaksājām skaidrā naudā.
Kad bija pagājis pietiekami ilgs laiks un sākām interesēties, kur ir mūsu vārti, sekoja tikai nedēļu no nedēļas atrunas, ka "nākamnedēļ būs..." Cik nu jau to "nākamo nedēļu" ir bijis – kā vārtu nav, tā nav.
Vīrs zvana, raksta, lai atsūta vārtu skici/zīmējumu, lai redzam, kā viss izskatīsies. Izrādās – Pēteris Tolks nemaz nav iedziļinājies, kādus mums tos vārtus vajag, kādā tonī, kāds būs vārtu pildījums, un pat nav pieejama tik gara pulverkrāsošanas krāsotava, lai nokrāsotu vārtus, kā vēlējāmies.
Kad kārtējo reizi zvanījām un prasījām par vārtiem, izrādījās, ka viņš vispār nav nopircis materiālus. Visu laiku tikai muld un muld, bet patiesībā neko nesaprot.
Viņš var apstāstīt vecus cilvēkus vai tos, kas neko nesaprot, bet tiklīdz kāds sāk uzdot pamatotus jautājumus, viņš saka: “Nejaucies manā darbā, es zinu, ko daru,” vai pēkšņi atbild: “Esmu pie klienta, nevaru runāt.”
Tagad, papētot Pēteri Tolku internetā, uzpeld ne viena vien sūdzība par krāpniecību un sliktu kvalitāti!
Mums no iemaksātā avansa ir tikai viena "pēda" iebetonēta – un tā pati bija jāpārbetonē, jo vārti būtu vērušies vaļā pa gaisu – kādus 40–50 cm virs zemes! Tas vien jau norāda, ka viņam nav nekādas izpratnes par kvalitāti vai par to, kā jāsadarbojas ar klientu. Klients ir jāinformē par radušām problēmām, nevis jātaisa kaut kas "ķeksītim" un jādomā, ka būs labi.
Добавить комментарий