Mi-home.lv (Uab Wind Traders Lv) - Nav garantijas. Slikts serviss.
Pērkot dārgu tehniku, es vienmēr izvēlos pirkt veikalā, nevis internetā.
Jā, tas ir dārgāks, taču defektu vai citu situāciju gadījumā ar veikalu vienmēr ir vieglāk un ātrāk atrisināt problēmu.
Tā nu iegādājos robotu putekļsūcēju Xiaomi, Akropolē, veikalā Mi-home.lv.
Pirmajā startā tika atklāts defekts. Es iesaiņoju putekļsūcēju atpakaļ un viss oriģinālajā iepakojumā ar čeku, atnesu atpakļ uz veikalu, BET...
Bet izrādījās, ka tas ir tikai manas problēmas. Ka veikals tirgo preces, bet nekādu atbildību nenes. Un garantijas servisu nesniedz.
Veikals atsakās pieņemt preci ar defekti atpakaļ.
Man tikai iedeva linku uz kaut kādu servisa centru Lietuvā (sazinies pats, tās ir tavas problēmas). Dīvaini kāpēc ne uzreiz uz Ķīnu, uz Xiaomi rūpnīcu ?
Zvanīju pat Patērētāju tiesību aizsardzības centram. Un jautāju, vai tiešām veikalam šajā gadījumā ir tiesības nepieņemt preces atpakaļ. Man teica – nē, tā nav. Veikalam ir PIENĀKUMS pieņemt preces šajā gadījumā defektu noteikšanai.
Bet šķiet, ka tas neattiecas uz šo veikalu.
Vispār tiešām neiesaku nevienam šo veikalu!
Комментарии (5)
Uzraksti tā saucamo "Prasījuma pieteikumu" 2 eksemplāros, atnāc veikalā, atdod preci pārdevējam kopā ar 1. eksemplāru, lai pārdevējs parakstās uz 2. eksemplāra.
Viņiem būs jāsniedz atbilde 15 darba dienu laikā.
Tekstā uzraksti, ka piekrīt preces apmaiņai vai naudas atgriešanai ja apmaiņa nav iespējama.
Ir noteiktā kārtība, kā ir jārīkojas. Protams, varat uzrakstīt PTAC uzreiz, bet tad viņi jums atbildēs, ka jūs neizdarījāt formalitātes un atteiks jums lietas izskatīšanā.
Ja veikalā neparaksta, varat piespiest, ka izsauksiet policiju. Bet ja tā pat neparakstīs, tad jā, sūtiet ar ierakstīto vēstuli. Un tikai ja 15 darba dienu laikā viņi nesniegs jums rakstisko pamatotu atteikumu, tikai tad jāgriežās PTAC.
Neklausieties šito muļķi , nevajag nekādu parakstu,policiju un nekādu ierakstīto vēstuli . Uzraksti iesniegumu caur epastu konkrētajam uzņēmumam, norādot vārdu uzvārdu un pikuma dokumenta/čeka nr. un norādi , ka precei ir defekts un pieprasiet preces remontu,vai naudas atgriežšanu un gaidiet atbildi. Ja uzņēmums atbild negatīvi, tad rakstiet iesniegumu ptac ar situācijas aprakstu pievienojot sava iesnieguma/ epasta scrēnšotu un viņu atbildes skreenšotu. Ja uz šo jūsu iesniegumu nav atbildēts 15.dienu laikā ,tad tas tiek uzskatīts ,kā negatīva atbilde un arī tad rakstiet iesniegumu ptac pievienojot sava iesnieguma screenšotu un norādot ka uzņēmums 15.dienu laikā neatbildēja.
Ja muļķis būtu es, nevis tu, tad tu noteikti zinātu, ka e-pasts - nav drošs saziņas veids, kā piegādāt pretenziju, un nav uzskatāms par pierādījumu, gadījumā, ja viņi neatbildēs.
Viņi vnk paskaidros pēc tam, ka neko nav saņēmuši vai nu vēstule varētu būt izdzēsta ar spam-filtru.
Tāvs piedāvāts variants ir ekvivalēnts parastajai vēstulei, un screenshots ir ekvivalēnts tam, ka tu nobildēsi to vēstuli.
Tas nepierāda saņemšanas faktu un būs ignorēts, ja viņiem tas ir izdevīgi.
Drošs veids, kas uzskatāms par pierādījumu, ir ierakstīta vēstule.
Pērkot mi-home.lv jums garantija tiks noraidīta. Tas ir Lietuvas uzņēmums, un tāpēc PTAC nevar iesaistīties un palīdzēt! Veikli izveidota shēma!