MFD Veselības centrs Dziedniecība - Personīgs apvainojums
02.02.2023. , plkst. 17: 00. Dodos uz reģistratūru 3. Stāvā, tur darbiniece melniem matiem. Iedodu savus dokumentus un viņa ar mani sāk runāt krievu valodā. Es atvainojos un teicu, ka nesaprotu. Viņa uzreiz palika neapmierināta. Turpina 1 vārdu latviski, bet 3 krieviski.. Pēc tam pilnībā pārgāja uz krievu valodu.. Es teicu "ko? Es nesapratu". Darbiniece "kā tu vari strādāt nezinot krievu valodu".. Es apjuku ļoti.. Kā var darbinieks, ko tādu teikt klientam?
Cilvēks, kurš strādā nezinot valstos valodu, pārmet man kā klientam par russ valodas neizmantošanu..
Ļoti nepatīkami, netaktiski un rupji..
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, apmeklējot MFD Veselības centru “Dziedniecība”.
Ar darbinieci tika veiktas pārrunas, un saņemts paskaidrojums par notikušo situāciju.
Darbiniecei izteikts aizrādījums, kā arī atkārtoti atgādināts par klientu apkalpošanas standartiem.
Pateicamies Jums par sniegto informāciju un vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu
MFD Veselības grupas administrācija
Комментарии (5)
Teica Ko-Ko-Ko un nesaprata.
Uz rentgenu par divi eiro? Priecājieties ka vispār ir kas tur vēl strādā, citādi varētu iet uz privāto klīniku par 50. Vairākums apmeklētāju šajā iestādē ir krievi, vairāk būtu neapmierināto ja tante nemācētu krieviski atbildēt. Un ja nu viņa no Ukrainas tad ok ka nezina valodu?
Ja es esmu pakalpojuma devējs es runāju tajā valodā kādā ar mani runā pakalpojuma saņēmējs.
Kāpēc darbinieks pacientu var apvainot par svešvalodas nezināšanu, ja pati knapi runā valsts valodā?
Tas ir neētiski un nekorekti.
Attiecīgā darbiniece nebija Ukrainas pilsone.
Un rentgens nemaksā 2 Eur.. Ja nav Valsts rindā tie ir 40€.
Gan jau stulbā ukrainiete bija.