РешеноMerkurita - Slikta kvalitāte, apvārdošana
Saņēmu dāvanā bērnu spilvenu un virsmatraci. Kompānijas darbiniece apvārdoja pensionāru un iesmērēja briesmīgas kvalitātes preci, par kur noslēgts līgums par aptuveni 200 eur. Mana vecmamma labu gribēdama sagatavoja tādu dāvanu mazmazmeitai.
Atverot iepakojumu virsmatracim, vilna bija nepatīkami asa pieskaroties, kā norādīts izsūcu ar putekļusūcēju un nolēmām tomēr izmēģināt. Bērns ļoti svīda visu nakti un nevarēja normāli pagulēt, noņēmām virsmatraci.
Spilvens slikti smakoja izņemot no iepakojuma, pavēdināju un vienu nakti izmēģinājām, bērnam galva svīda un pēc tam mati nelāgi oda. Nav lietojams.
Merkurita - nevajag atzīmēt sūdzību kā atrisinātu, ja nevarat atrast klientu! Tas vien norāda uz jūsu darbības metodēm.
"Bezmaksas" pusdienas un pensionāru apvārdošana ir viens no zemiskākajiem gājieniem.
Gaidu jūsu sazināšanos!
Sūdzības risināšana
Tātad turpinājums manas sūdzības stāstam:
Devos uz Merkuritu ar savu sūdzību, tā kā 14 dienu atteikuma termiņš bija nokavēts atteikties vairs nevarēju un Merkurita piedāvāja vairākus risinājumus. Termiņs tika nokavēts, jo tā bija dāvana, ar pārvešānām pa pilsētām un sākotnēji dāvinātājs neinformēja par līgumu, summu u.tml.
Merkurita piedāvāja gultasveļas komplektu, lai novērstu svīšanu (kā dāvanu), komplekts bija bērnam ar atbilstošu zīmējumu un pats par sevi šķita labs, bet dārgs. Tā kā risinājums bija jāatrod, piekritu. Diemžēl tas svīšanu neatrisināja.
Nesu visu atpakaļ uz Merkurita, kā variants tika piedāvāta cita prece, jebkura pēc manas izvēles par minēto summu (kas beigās izrādījās 268,00 Eur). Izvēlējos merino segu 2mx2,05m. Merkurita iedeva nelielu atlaidi, lai atbilstu summai par ko noslēgts līgums.
Mājās izklāju segu - smakas nebija, pati diezgan mīksta un patīkama, atškirībā no virsmatrača. Kā īsti būs reāli lietošanā nezinu, bet manuprāt, tas ir jēdzīgākais iespējamais risinājums šai situācijai. Līdz ar to pie šis segas arī palikšu, cerībā ka lietošanā būs laba un noderīga.
Ieteikums citiem cilvēkiem:
- Neaizmirstiet par 14 dienu atteikuma termiņu, ja saprotat, ka pasūtītā prece nav tas ko jums patiesībā vajag un vēlaties! Ja pasūtāt mirkļa iespaidā uzreiz ir iespēja atteikties! Galvenais RAKSTISKI par to informēt. Mana kļūda bija ka 14 dienu termiņā pēdējā dienā es piezvanīju nevis e-pastu uzrakstīju. Ko protams apsviedīgi pārdevēji izmantoja savā labā (bizness kā nekā).
- Ja termiņš nokavēts meklējiet risinājumu ar firmu, jāatzīst, ka firma ir pretīmnākoša un arī piedāvā savus risinājumus. tas būs labāk nekā piem. 300,00 Eur segas veidā iebāzt tumšā stūrī skapī.
Neskatoties uz visu situāciju, Merkurita piedāvāja risinājumus un konflikts tika atrisināts. Par to paldies Merkuritai.
Комментарии (1)
sega pa 268 eiro ? iedeva atlaidi? :D jā viņiem tur katram klientam pēc deguna sava cena, bet nu atrisināta.
tie matrāči svīst, bet viņi apgalvo ka tā uzlabojas asinsrite, uzvelkot pārvalku paliek par parastu matraci.
var jau pirkt, ja nav kur naudu likt, iesaku dormeo, ļoti laba prece un atlaides, nekādas muguras sāpes un noguruma, un līdz pat 4x lētāk nekā te, sanāks ir segas un spilveni un virsmatracis, un gulēsit kā susliki.