РешеноMerkurita - pelna uz muļķiem.
Pienācis ziņojums par laimestu, aizejot uz prezentāciju sākumā, iedod dāvanu -vilnas apkakle.
Pēc tam sāk rādīt preci, viss jau būtu labi ja vien nebūtu ievilināts lamatās, nu tad sākas personiski jautājumi , kā, kur strādājat? cik pelnat? atliek tik pateikt ka slikti guli vai kkas sāp, uzreiz vilnas izstrādājumi glābs 100% pērkat tik, bet kad prasa cenu tad īsti nevar nosaukt, vēl interesantākais ka nosaucot vienu summu vēlāk jau pēkšņi cita, uzdod tiešu jautājumu, ja zini ka nebūs pozitīva atbilde, autore pēkšņi no ignorē jautājumu. tā es arī neuzzināju vai starojums var nākt no sāniem. Bet pareizāk ja matracis nelaiž no apakšas tad no sāniem laiž gan un tāds arī bija jautājums, uz kuru neatbildēja bet skaidri redzēju ka dzird viņa to jautājumu, kura? Ilvija ar smaidu sejā, Valmierā Alus bārā nekaunīgi bāzās virsū ar preci, ja cilvēkam vairākas reizes pasaka ka nepirks neko ka viss dargs un maza alga un daudz kredītsaistību. Šai sievietei neinteresē, un iegrūž matraci pa 395 eiro. un par pamatu piekrišanai viņa paņēma no teikuma, - patsmit eiro mēnesī jau nav daudz, aiz ši teikuma Ilvija uzreiz izrāva lapu un sāka prasīt personas info. Daudz runā un daudz liekus vārdus ,jautājumus uzdod. visu laiku apgalvojot ka tas ir lēti, kā arī citus spilvenus pirkt sanāk dargāk. Runājot par matraci, vairāk kā 2 nedēļas varbūt pat 3 vai vairāk,uzreiz precīzi nepateikšu ,pagājušas. Cilvēks guļ kā gulējis , ceļas noguris jo naktī nevar aizmigt, vakar pamodās ar sāpošu muguru, kājās tirpst. un kā ļoti uzvēra ka cilvēks naktī nesvīst, dīvaini laikam izņēmuma gadījums, viņa svīst.. Dīvaini ir fakts ka mājas lapā var atstāt atsauksmes, bet neviena slikta, kpc šeit ir daudz bet tur neviena? es uzrakstīju sliktu atsauksmi, varu derēt ka tur viņas nebūs, jo parādījās ka saglabāta, bet neredzēju kur, nekur viņas nebija,un ticamāk ka arī neparādīsies.
Uzņēmuma Merkurita pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (8)
Visgaršīgākais bezmaksas siers ir ... pareizi, peļu slazdā. Vai tad tiešām nav skaidrs, ka cilvēkiem, kuri nav īpaši trenēti pretoties profesionālam psiholoģiskajam spiedienam šādus pasākumus apmeklēt ir finansiāli bīstami? Pirms vairākiem gadiem intereses pēc sabojāju šādu "fantastisko iespēju" vakaru kādai kosmētikas firmelei, kura mēģināja iesmērēt 35 latu vērtu kosmētikas kompleksu par 1200 latiem. Kad apmācītā pārdevēja sāka sarkt un draudēt pasaukt apsargu, nometu piecīti uz galda par kafiju un devos projām. No kaimiņienes, kura mani uzaicināja uz šo pasākumu uzzināju, ka ar to pasākums arī noslēdzies. Toties cik ir tādu, kuri mirkļa iespaidā sataisa milzu parādus, lai nopirktu mēslus, uz kuriem ikdienā pat nepaskatīsies un kuru nepieciešamība ir profesionāla pārdevēja iestāstīta... Un visjautrākais, ka atrodas ļautiņi, kuri iztērējuši milzu naudu par "unikālu" ūdens filtru, sava naivuma attaisnojumam cenšas iestāstīt, ka tagad viņi dzer veselīgu ūdeni, jeb nopērkot putekļsūcēju automašīnas cenā, stāsta par veselīgajiem dzīves apstākļiem sterilos apstākļos. Tā ka pirms doties uz tādiem pasākumiem vispirms pajautājiet sev, vai esat gatavi pirkt krēmu kura cena par gramu pārsniedz platīna cenu, lai pārdevējs-apvārdotājs varētu saņemt savu komisiju.
Merkuritas sūdzības atrisinājums-
Merkurita sazinājās,no naudas atgriešanas ateicās dēļ tā ka līdz 2 nedēļu lietošanas nolietojuma, kā krāsas tonis,- pa 2 pakāpēm,kaķu skrāpējumi uz gumijām, un no citām segām pūkas. 2 nedēļu laikā matracis zaudējis formu,palicis plānāks, Uz vietas pie preces apskates, pārstāves sarunas laikā izskaidroja uzdotos jautājumus,un sūdzību cēloņus, kā piemēram uzinājām interesantus jaunumus, -
-guļot uz matrača, sāpot mugurai,notiek atveseļošanās.
- guļot un naktī svīstot,notiek asinsrites uzlabošanās.(arī sportojot,cilvēks svīst,tā uzlabojas asinsrite)
kā arī uzināju ka-privātpersonām bez viņu atļaujas nedrīkst ierakstīt publiskas sarunas,ne arī filmēt.par to draud kriminālatbildība.
secinājums.Kompānijas pārstāvi ieradās,dzīves vietā, uzklausīja sūdzības,novertēja produkta nolietojumu,un saistībā ar to ka bija kredītā ņemta prece,viņi neredzēja citu atrisinājumu kā- uzdāvināt plusā spilvenu un lietussargu. Samērā laipna izsturēšanās un risinājuma meklēšana,uzklausīja arī ieteikumus no mūsu puses darbības uzlabošanai nākotnei. Problēma atrisināta,un noslēgts izlīgums. Ļoti zinošas pārstāves,prieks bija paklausīties.
Lūdzu cilvēki nepērkat šos lētos draņķus, vadītājai nav ne cieņas ne goda,ienākot svēšā īpašumā uzstāda savas prasības, jūtas kā mājās, un sajūta rodas, ka esi ciemos pie viņas ne viņa pie jums.
spilveni kas turot 10 gadus, jau pēc nedēļas saplacis uz pusi,noteikti uzrakstīšu pēc gada vai ir vēl lietojams, un maksā 100-140 eiro.
ļoti laba aktrise ir šī vadītāja,nodokļi,un oficiāls darba līgums kā strādniekiem nav.
un visas sūdzības pēc viņas vārdiem esot nepamatotas.. visi šie cilvēki kas sūdzas jo ir apkrāpti,pat neesot klienti.
spilvenus pērciet dormeo, ietaupīsit laiku un naudu. Vai arī kādā citā lētākā veikalā, un saku efekts tāds pats.
meļi un blēži, un ļoti nekaunīgi cilvēki.
Tik garš teksts un virspusējs - tālāk par trešo rindu nelasīju..
Es arī garos ilgi nelasu, nav pacietības.
Redzu ka autors ir uzrakstījis, ka ir atrisināta sūdzība jau 23.02. bet merkurita 07.04 ielikusi, ka nav varējusi sazināties un sūdzība atrisināta. Tad kā?
redzu šeit divus variantus.
Merkuritai nepatika atrisinājuma teksts un viņi notēloja, ka neko nezin.
Vai arī tāda tikšanās nav nemaz notikusi, bet vai tad autors tā darītu,ka rakstītu fantāzijas stāstu?
Tipa sūdzība atrisināta, jo ar kleintu NEVARĒJA sazināties :D
Jā, jo visām sūdzībām tā liek, kā var būt atrisināta ja nav sazinājušies?
bet šajā gadījumā, ienāca kā kundzes uzreiz pieprasīja krēslus, atbrīvot galdu.
pēc tam pieprasīja tēju, pat pajautāja kāda esot un izvēlējās no 3 dazādām.
stāstija dikti daudz, sākumā ļoti nedraudzīgā tonī.pēc tam kad guva virsroku tad palika smaidīgākas.
Teica ka novērtēs preci un atgriezīs summu kas atbilst preces nolietojumam, gari un plaši visu filmēja,dokumentēja.
paši noteica laiku cik ilgi gulēts uz mūsu gadījumā matrača. lai gan neatbilda taisnībai.
beigās pateica ka neko nevar atgriezt jo viņi lietotus nemaz neņemot, jo neviens nepirkšot. bet teātri vajadzēja...
smieklīgākais - kundze domāja ka ierakstu sarunu,jo bija tel. rokā. sāka uzstraukties un teica ka bez viņas atļaujas nedrīkstu filmēt ne arī ierakstīt sarunu. LAi gan viņa bija privātīpašumā kuru apsaimniekoju es. piedraudēja ar pantiem, bet neteica kādiem. tajā brīdī viņa piedāvāja darbu, kurā var saņemt aplokšņu algu,vai arī viss oficiāli, pēc izvēles. p.s. ja kāds grib strādāt droši varat pieteikties, nebūs žēl..
beigās piedāvāja čības, kad ateicos tad spilvenu un lietussargu piemeta klāt matracim kas ap 400 eiro maksā.
tākā nebija cerības atrisināt problēmu pieņēmām piedāvājumu jo jau bija apnicis klausīties pekstiņus, un tā tas beidzās.
Iesaku kārtīgi apsvērt pirms pērkat, jo tirgū ir daudz lētāki piedāvājumi,un tik pat labi. Pirms ejat uz bezmaksas maltīti, esat gatavi emocionālam spiedienam,jo tā nebūs tikai vienkārša paēšana un paskatīšanās, tāpat kā uz tirgus viss jums piestāv un visu jums vaajg nopirkt, un viņām pilnīgi neinteresēs ka jums nav nauda, izdomās kaut vai kredītu uz 6 gadi tikai lai jūs nopērkat..
Pirkt vai nepirkt tā ir katra brīva izvēle, mēs ar šo kompāniju nesadarbosimies vairs nekad, un neiteiksim nevienam arī..