Merkurita - Krāpšana
Sveiki! Vēlos pabrīdināt citus, lai neuzķerieties uz šīs firmas pakalpojumiem. Situācija sekojoša, kā jau visi tiek uzaicināti uz firmas "merkurita" preces prezentāciju. Konkrēto prezentāciju pasniedza firmas pārstāve Dace, kura ļoti daudzsološi un ieinteresēti spēja prezentēt preci, tomēr ar ne visai patiesu informāciju, lai iegūtu pec iespējas vairāk pircējus. Pārstāve prezentācijā tirgoja virsmatračus ar piebildi, ka firma nodrošina bez maksas pirmo reizi ķīmiskās tīrītavas pakalpojumus virsmatrača tīrīšanai. Dace pati atbrauca pakaļ virsmatRačiem un aizveda uz tīrīšanu. Dienu pirms matRači tika atgriezti, saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju, proti, vairs ne jau pati Dace, bet viņas kolēģe pazvanīja un paziņoja, ka par virsmatraču tīrīšanu jāmaksā 58 euro. Sazinoties ar pašu Daci, tika noskaidrots, ka tas tomēr neesot bezmaksas pakalpojums un noliedza visu iepriekš teikto par bezmaksas tīrīšanu, uzstājot, ka ja klients pats neprasa, cik tas maksā, tad viņi to arī nepaziņo un tas nav viņu pienākums. Ka arī pateica, ka tas ir pašsaprotami, ka par visu ir jāmaksā, jo kurš gan par velti ko tīrīs. Savukārt, kad Dace atbrauca pakaļ virsmatračiem arī nenorādīja un nepieminēja, ka kaut kas ir mainījies un būs jāmaksā. Uz noradīto, ka griezīšos ar sūdzību par negodprātīgu rīcību, paziņoja, ka to varu darīt, bet tāpat neko nepanākšu!
Комментарии (5)
Visām preču un pakalpojumu cenām jābūt skaidri norādītām,bet ko ieņēmi savā galvā to mēs nekad neuzzināsim.
tagad tikai neapstājies.. Raksti PTAC un būs panākumi. It sevišķi gadījumā ja uzņēmumam nav jūsu paraksts par kādu kvitansi kur būtu norāde, ka maksas pakalpojums. Pēc idejas viņi pat tīrīt nedrīkst, kamēr neesat jebkādā veidā apstiprinājusi maksu.
Ja viņi ir iztīrījuši, un nedod atpakaļ, kamēr nav samaksāts. Lai pierāda, ka esat informēta vai arī likts jūsu paraksts par maksas pakalpojumu.
Tur visādi var pastrādāt. PTAC palīdzēs.
bet varbūt labāk zvanīt Beztabu? Kā tad bez tā?! :D
Arī uzķērāmies uz šo firmu, nekas no stāstītā un rādītā nav patiesība. Mājās ar komposu pameiģinājām tā pat kā pasākuma laikā tika demonstrēts un protams nekā no tā nebija. Tagad domājam iesniegt sūdzības pret šo afēru augstāk stāvošās instansēs, jo tā ir naudas izspiešana
Pasakam milzIgu paldies uzņemumam MERKURITA LV par to, ka reaģēja uz mūsu sūdzību, pārstāvis ieradās personīgi pie mums visu pastāstīja, parādīja un atrisināja. Magnofleks matracim ir pareiza darbība un ziemeļu virziens, viss darbojās. Pārstāvis samainīja biezo segu pret divām plānām segām, jo tā bija par siltu. Mēs palikām ļoti apmierināti un atvainojamies uzņēmumam par mūsu sūdzību, jo negriezāmies uz reiz pie pašas firmas.