РешеноMēbeles TEV - Attieksme
Novembrī mums atveda kumodi, kurai pamata sienas bija bojātas, kurjers tās paņēma un teica, ka brauc uz pl, ur ātri vien dabūs nomaiņu un atvedīs jaunas, bet ne te nu bija. Ir 31.01.2015. , nosūtīju mājas lapā pieprasījumu, kur mana kumode? Pielietoju? Un! Sekoja atbilde: sarakste ar piegādātāju, neko neizskaistinot: sveiki. Nav pamata satraukumam un jautājuma zīmju sprādzienam. Neesam par jums aizmirsuši un tieši ceturtdien zvanījām uz rūpnīcu, lai noskaidrotu kas un kā ir ar jūsu pasūtījuma brāķēto detaļu. Tā kā polijā no 15. Decembra līdz 8. Janvārim bija ziemassvētku brīvdienas un neviens nestrādāja, tad, diemžēl, šajā laikā visa rūpnieciskā darbība bija apstājusies. Citādi jau noteikti mēs būtu saņēmuši maiņas detaļu. Mums solīja detaļu sagatavot jau tuvākajā laikā. Es domāju, ka varētu būt nākošajā nedēļā. Katrā gadījumā, tiklīdz mēs saņemsim jūsu apmainīto detaļu, tā uzreiz šoferis jums viņu aizvedīs! Gaidiet zvanu un atvainojos par tik ilgu kavēšanos (šoreiz tas ir garo svētku dēļ polijā) . Ar cieņu, www.mebelestev.lv lūdzam nerakstīt atbildi uz šo e-pastu. Mēs varam to arī nesaņemt. Lai rakstītu atbildi, lūdzam izmantot šo saiti: http://mebelestev.lv/en/contact-us?Id_customer_thread=196&token=chs0dezjydfwmēbeles tev! Mana atbilde uz viņu "komentāru" - ok, labi, bet laikā no 08.02.2015 līdz 16.02.2015 mēs nebūsim latvijā (atvaļinājums, ziniet, sen jau ieplānots) , tādēļ, datums, kad mums var piegādāt preci - 16.02.2015. Laikā no 14.00-17.00. Un ne vienā citā laikā! Jūs domājat, mēs to nabaga kumodi saņēmām? Nē, neviens nav zvanījis. Polijā, šķiet, vēl ziemassvētki un jaunais gds nav iestājies. Šodien aizsūtīju jaunu, "smalku" vēstuli - nav drusciņ tā kā par ilgu? Cik mēneši jau pagājuši? Sen jau varējām kumodes 10it pasūtīt. Īsāk sakot tā - man šitā sistēma ir jau apnikusi. Vai nu šonedēļ es saņemu savu kumodi, vai man pilnībā iek atmaksāta mana nauda. Ja nē, es jūsu šaraškinu kantori tā izreklamēšu pa i-netu, ka neviens vairs nekad pie jums neko nevelēsies pasūtīt. Un nevajag man karināt makaronus, ka poļiem tur kautkādas mistiskas nebeidzamas brīvdienas. Un tā jūsu saite kaut kā neveras vaļā. Izskatās, ka jāsāk meklēt taisnību vp, ptac, vid utt. , utjp. Redzēs, kāda būs reakcija. Iesaku, neko labāk šeit nesūtīt.
Nu, viss, beidzot visu dabūjām, kumode nokomplektēta, paldies Mēbeles.tev. Paldies!
Комментарии (3)
Bet PL mēbeļu ražotnēs tik tiešām ir tik garas brīvdienas. un pēc viņām vismaz nedēļu nav jēga tur zvanīt un pieprasīt kaut kādu detaļu - viņiem "jāatiet", jāpielāgojas atkal darba ritmam. Tā kā tirgotājs Jums, iespējams, nemelo. Piegādāt konkrētā datumā un laikā arī ir dīvains jautājums - Jūs tak neesat vienīgie, pie kā ir jāaizbrauc. Cita lieta - piegādātājs var piezvanīt un vienoties par citu laiku, ja šis nav pieņemams...
Arī es kādreiz strādāju ar poļu ražotājiem un ir jāpiekrīt iepriekš rakstītajam, ka strādāt ar poļiem nav viegli, viņiem ir brīvdienas vairākas reizes mēnesī un nereti "pieķer" vēl kādu darba dienu, lai var dabūt garo nedēļas nogali. Un ziemassvētkos vispār tur nav ko darīt - aizslēdz rūpnīcai vārtus, nosvin kristiešu z-svētkus, nosvin pareizticīgo z-svētkus un tikai tad sāk domāt par strādāšanu.
Tāpēc es arī ar poļiem vairs nestrādāju, jo vajag daudz nervu.
Piegādātājs gan tiešām varēja sazināties un paskaidrot situāciju, bet mosinja valoda gan ir tālu no pieklājīgas. Var priecāties ja vispār piegādātājs pēc tik "laipnas" uzrunāšanas vispār grib mosinja kaut ko vest un darīt.
Nu, viss, beidzot visu dabūjām, kumode nokomplektēta, paldies Mēbeles.tev. Paldies!