Mebelestev.lv - Slikta preces kvalitāte
Pasūtīju mēbeles minētajā interneta veikalā.
Pasūtījums liekas , ka bija bez aizķeršanās, bet nu dien nevar aizbraukt pie viņiem - piebraukt var tikai no vienas puses un atrast ir problemātiski.
Pats nepatīkamākais, ka pasūtīju mēbeļu komplektu - kamēr no viņiem dabuju- trīs reizes apbraucu minēto adresi (nu, ok., pats vainīgs, ke nemāku atrast).
Mēbeļu komplekt bija no POLIJAS.
IZTRŪKA VIENAS DETAĻAS - SKAPI SALIKT NEVAR. Komplekts nebija nokomplektēts pilnībā.
Šādu "šaizi" - mēbeli salikt nevar, gaidīju 1,5 mēnešus, kamēr pasūtīju galdniecība analoģisku un samaksāju pus mēbeles cenu.
Cien., klient!
Mums ir ļoti žēl, ka Jūs tomēr nevarējāt sagaidīt risinājumu no ražotāja un mūsu puses.
Tomēr ir daži aspekti uz kuriem vēlamies vērst Jūsu un citu klientu uzmanību.
- no minētā kunga saņēmām pieprasījumu par trūkstošo detaļu. Tūliņ informāciju pārsūtījām ražotājam.
Detaļu saņēmām 20.decembrī, nākošajā dienā zvanījām klientam, ka detaļa ir klāt un var tai braukt pakaļ. Atbildē saņēmām "labi, braukšu" un līdz šai dienai klients tā arī nav ieradies pēc savas preces, kā arī vairs neatbild uz vairākkārtējiem mūsu zvaniem.
Sākumā nolēmām, ka ir pirmssvētku laiks un cilvēki mēdz būt aizņemti vairāk kā parasti.
- tik tiešām trūka viena detaļa, BET šī detaļa ir dekoratīva nevis ar nestspējas funkciju. Tas ir priekšnama skapīša cokols izmērā 60x15 cm. Cokols ir dekoratīvs dēlītis ko mēbelēm liek priekšējā daļā pie zemes.
Tā kā šim dēlītim nav nekādas citas funkcijas kā vien dekoratīvā, tad mēs nekādā gadījumā NEVARAM piekrist, ka skapīti nevarēja salikt. Kungam ieteicām samontēt skapīti līdz detaļas saņemšanai un tad to vienkārši pielikt.
- ir jāsaprot, ka dažkārt gadās kļūdas gan ražotājiem, gan pārdevējiem, gan arī klientiem (varbūt klients to dēlīti nepamanīja un izmeta kasti kopā ar to, varbūt nejauši salauza?). Taču jebkurā šādā situācijā mēs vienkārši pieņemam, ka tā nav klienta vaina un pasūtām ražotājam trūkstošās vai bojātās detaļas, kā arī izmaksas sedzam no mūsu puses. Tāpat ražotāji plāno savu darbu un nevar apturēt visas plānotās darbības, lai speciāli izgatavotu vienu detaļu. Tās izgatavošana tiek ieplānota, kad tiek izgatavotas tās pašas krāsas mēbeles. It īpaši pirmssvētku laikā. Citādi mēdz būt, ja tiek nosūtīts pieprasījums par kādu trūkstošu nesošo detaļu, kas ir daudz svarīgāka.
- mūsu auto brauc uz Poliju pēc pasūtījumiem katru nedēļu, tādēļ no mūsu puses bijām darījuši visu iespējamo, lai šī trūkstošā detaļa pienāk pēc iespējas drīzāk.
===
Izvēloties mūsu atrašanās vietu pilsētas centrā, mēs piekrītam, ka piebraukšana pie mums nav tik vienkārša, tāpēc tiem klientiem, kuri paši brauc pēc preces palūdzam apskatīt mūsu mājaslapā piebraukšanas norādes (http://mebelestev.lv/lv/info/birojs-un-noliktava). Tomēr mēs izvēlējāmies šo vietu, lai pie mums būtu ērti nokļūt no jebkura Rīgas punkta.
Tāpat vēlamies pieminēt, ka kungs nespējot atrast mūsu noliktavu nepiemaksāja ne centa, kad mūsu darbinieks salika pasūtījumu savā personīgajā auto un detaļas pieveda tuvējā DUS, kur klients bija apstājies un palīdzēja salikt klienta mašīnā.
No kunga sacītā var saprast, ka galdniecībā ir samaksāti 78 € (puse no mēbeles cenas) par 60x15 cm skaidu plāksnes dēlīti ar laminātu no vienas puses. Mēs tomēr ļoti ceram, ka tā nav taisnība (vai arī Jūs esiet ļoti daudz pārmaksājis) vai arī ir stiprs pārspīlējums, tāpat kā iepriekš kunga minētie punkti (detaļas raksturojums, un visticamāk izmaksas).
==========================
Mēs atvainojamies klientam, ka ir bijusi negatīva pieredze, bet lūdzam censties būt objektīviem un izprast, ka problēmu risināšanai ir nepieciešams laiks. Tāpat arī būtu bijuši mazāk pārpratumu, ja klients mums vienkārši būtu piezvanījis un apvaicājies par trūkstošo detaļu.
Ar cieņu,
MebelesTev.lv administrācija
Комментарии (1)
Labdien! Nosūtīju Jums ziņu par Skolas 22 sūdzības atrisināšanu, bet atnāca ziņa, ka tāds e-pasts neeksistē. Vai varat man atsūtīt savu e-pastu uz [slēpt]@nms-laboratorija.lv?