Maxima X - Slikta attieksme
Iepirkos mazajā maxima veikalā Nākotnes ielā, Valmierā. Pie kases stāv gados vecs onkulis, cenšas samaksāt par saviem produktiem, pārdevēja - vārdā Dina, galīgi nekāda, vispār 0 emociju burtiski blisina acis uz onku. Var redzēt, ka onkulim iet samērā grūti ar norēķināšanos ar karti, pārdevēja turpretī pretīgā tonī liek ņemt ārā karti un tad ievadīt kodu. Varēja redzēt ka večukam nebija labi ar dzirdi un nevarēja sadzirdēt, ko kundze Saka, bet viņai vienalga, tik pretīga tonī un skaļāk mudina lai onka maksā. Vēl onkulis paprasīja par kaut kādām uzlīmēm, uz ko pārdevēja atbild ar "ko tad? " atkal pretīgā tonī un Saka, ka jau esot "tak atdevusi". Saprotu iespējams strādāt maximā nav tas feinākais ņemot šī brīža situāciju, bet nevienam nav viegli, un onka neko sliktu nedarīja, lai saņemtu tādu attieksmi. Tomēr visi ir cilvēki un ir pat žēl no malas noskatīties, kā bez liekiem vārdiem un tīri ar balss toni noēd cilvēku. Iesaku pārdomāt par attieksmi, jo cilvēki nav vainīgi, ja pārdevējam sliktāka diena. + šī nav vienīgā reize ar attiecīgo pārdevēju, kad tonis ir pretīgs. Bet nu šī izcēlās un lika uzrakstīt šo sūdzību.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc tiek nemitīgi pilnveidoti klientu apkalpošanas standarti, un jau esošo darbinieku apmācības process. Taču pat vislabākā prakse nevar izslēgt cilvēku faktoru un tādēļ dažkārt gadās pārpratumi.
Ar atbildīgo darbinieci tika veiktas pārrunas par klientu apkalpošanas standarta prasībām, kā arī atgādināti viņas tiešie darba pienākumi.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Ar cieņu
Maxima Latvija
Комментарии (4)
šitais vel grib kaut kadas emocijas par 300 eiru uz rokas , ko tas nabaga kasieres tur saņem . es tas kasieres vietā vispar jums sejā spļautu .
Nu tad paņem to nabaga kasieri par sievu un sagādā tai labāku dzīvi! Austrumeiropas mentalitāte nevar panākt Rietumu kapitālisma reālijas? Sievietes vēl joprojām gaida savus preciniekus, kas nodrošinās tām dzīvi par skaistām acīm un paplestām kājām?
Jums laikam nav pilns kalendārs. Gribētu redzēt, kā jūs reaģētu uz tādu apkalpošanu, un vēl ja iespļautu jums sejā. ha. Kā jau viņi saka, stulbumu neizārstēt.
Galvenais, ka Maxima vienmēr, vai ir reāli iespējams tajā laikā sazināties ar darbinieku, vai nē, raksta, ka "ir veiktas pārrunas". Vienreiz uzrakstīju viņiem epastu vakarā, atbildēja nākamā rītā plkst. 8, ka "Ir veiktas pārrunas" - diez vai personāla daļa vai citi atbildīgie tik ātri varēja nodot info un veikt pārrunas. Šīs atbildes ir tikai tādēļ, lai formāli atrakstītos.