Maxima X Dzirciema 23 - Slikts serviss
Iepērkoties kopā ar bērnu, izvēlējāmies kopīgi mantu. Pie kases izrādījās, ka tai nav štrihkoda. Aizsūtīja mūs uz zāli meklēt palīdzību pašiem. Zālē no apkalpojošā personāla bija tikai apsargs. Ieteica stāvēt vēlreiz rindu pie citas kases, jo to tūlīt slēgšot, kasiere varēšot palīdzēt. Jāpiebilst, ka bērnam 4 gadi, ar īpašām vajadzībām, tāpēc kā jebkuram bērnam gaidīt nepatīk. Izstāvējām divreiz rindu. Jau otrā kasiere noteica, ka neesot laika meklēt preces cenu, kodu, risināt situāciju. Vien noteica, gaidiet. Tagad viņai inkasācija svarīgāka. Jautāju, cik ilgi. Atbilde - nezinot. Tā arī aizgājām tukšām rokām, ar asarām acīs. Kasierēm vārdu šiltīšu nebija. Par pārējo pirkumu uzlīme netika iedota (summa pārsniedza 12€) , ko sapratām tikai mājās esot. Vai steiga un darbinieku trūkums attaisno veikalā valdošo haosu? Novēroju, ka citi pircēji arī bija neapmierināti-rindas garas, cenās nesakritības. Būtu jauki, ja maximas vadība rīkotos un pārrunātu ar darbiniekiem viņu pienākumus Maxima X Dzirciema Ielā 23.
Комментарии (5)
jus zinat maximas darbinieku pienakumus ? lasijat vinjas darba ligumu ? domaju ka ne.
Es pats arī esmu strādājusi Maxima.Kasiera darba laiks ir 12h. Bet šajā gadījumā kasierei vajadzēja izsaukt vecāko kasieri.Lai vecākais kasieris risina šo problēmu.
Jūs pat nevarat izsekot līdzi ka uzlīme netiek iedota, bet ļoti labi kritizējat citu darbu.Darbu,kur attalgojums cilvēkiem ap 400 euro un inkasācija tiešām ir svarīgaka par kaut kādu koda meklēšanu.
Kārtējā JAZEMAT.
Uzreiz redzams, ka Turkey901 strādā Maximā, jo nu tik stulbu komentāru varētu uzrakstīt tikai,l kāds, kurš strādā Maximā. Ko uz to varu teikt? Riebjas? Nestrādā! Ej uz fermu vai strādā mežā, ja nespēj strādāt cilvēkos.