Maxima - Slikts serviss, nelaipna apkalpošana
Varu saprast daudz ko, būt iecietīga, pretimnākoša.
Taču cik nopietni ir tas, ka vai nu fiziski nav zāles un/vai kases darbinieki, vai arī darba spēks ir pietiekams taču visi ir super slinki? Dāmas, kuras šajā Maximā strādā pat nepārzin preču sortimentu un nespēj atbildēt vai vispār meklētā prece viņu veikalā ir nopērkama.
Un vēl viena lieta. Depozītu sistēma. Vai nu tā būda jānojauc vai jāslēdz ciet pavisam. Nu neeju katru rezi nodot taru pa vienai vai divām vienībām. Pirms došanās iepirkties, stiepju maisu ar tukšo taru. Taču pēdējā laikā aiztiepjot līdz taras nodošanas punktam, taromāts svinīgi paziņo, lai vēršos pie zāles darbiniekiem, jo automāts esot pilns. Un tad seko atrunas. "Ilgi jāgaida. Tas nebūs ātri. Minūtes 30." Vai vēl labāk "Šodien visticamāk nestrādās." Protams, pēc tādām atbildēm neplānoju sagaidīt brīnumu. Stiepju taras maisu mājās un eju atpakaļ iepirkties. Beidzot iepirkties protams sanāk soļot garām taromātam. Un vai ziniet? Abās no šīm reizēm taromāts strādāja! Nepilnu 15-20 minūšu laikā. Brīnumi.
Atļaušos vēl piebilst, ka no autostāvvietas puses pie taromāta nu ļoooti labi var redzēt rampu. Kā arī to, ka darbinieki (jā, daudzskaitlī, jo pīpēt vienatnē taču garlaicīgi) draudzīgi čupojas un uzpīpē vienu vai divus štruntus. Klientu apkalpošana? Tam taču nav laika un kam tas vajadzīgs.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda
Комментарии (1)
Protams, ka darbinieki ies uzpīpēt pauzes laikā. Jūs cenšaties pateikt, ka darbiniekiem būtu jāstrādā bez pauzēm? Izklausās diezgan necilvēcīgi.