РешеноMaxima - Slikts serviss, likumdošanas nezināšana.
Vakar ar dēlu nopirkām Maximā tumbiņas, taču prece nepatika noļēmām samainīt pret kādu citu preci. Informācijas centrā bija pārdevēja Ina, jeb Inta tagad vairs neatceros.Tad lūk uz mūsu lūgumu samainīt tumbiņas, viņa mums lika rakstīt prasījuma pieteikumu, es pats strādāju veikalā un cik zinu tad prasījuma pieteikums ir jāraksta, ja ir pretenzijas pret preci, ka tā nestrādā un t.t, bet mēs tikai gribējām samainīt. Kad es cienījamajai pārdevējai teicu, ka preci, pēc Latvijas likumdošanas var samainīt 14 dienu laikā no iegādes brīža. Viņa sāka uz mani kliegt, ka viņiem veikalā ir citi noteikumi. Vēl vairāk, kad viņa uzzināja, kur es strādāju, viņa kliedza, ka viņas dēls ir tā uzņēmuma ģenerāldirektors un ka viņa man sarīkošot nepatikšanas, tūlīt pat viņam zvanīšot. Vēl vairāk, tieši viņas dēls ir samācījis viņu kā rīkoties ar tiem, kas grib preci samainīt.
Man tagad jautājums Maximas vadībai, vai Jums nav menedžeru, kas apmāca pārdevējus, kāda ir Latvijas likumdošana?
Vai tiešām 7 eiro, tik maksāja tumbiņas, ir vērti to, ka mēs tur vairs kāju nespersim? Mēs pārsvarā iepirkāmies Maximā, vai Barborā. Es pat nezinu cik naudas tur ir atstāts, bet šitāda attieksme iek pārskatīt vai tiešām Maxima ir tas veikals kur turpināt iepirkties.?
Biju šodien Maximā, parunāju ar maiņas vadītāju. Problēma tika atrisināta. visi apmierināti.
Добавить комментарий