Maxima - Slikts serviss. Kasiere bezkaunīga.
Šodien ar mazo bērnu (3 gadi) apmēkleju Olaines X Maximu. Iepirkāmies tirdzniecības zonā, devāmies pie kasēm, strādāja tikai divas kases un katrā kasē stāvēja Rinda 10 cilvēki. Mēs stāvējām Rindā un mierīgi gaidījām, kad mūs apkalpos. Nostāvējuši 10 minūtes Rindā gandrīz piegājām pie kases (priekšpusē palika divi cilvēki) un tad kasiere aizver kasi uzliek zīmi, ka kasiere tiks slēgta. Es turpināju stāvēt, bet kasiere paskatījās uz mani un teica, ka kase būs slēgta. Es viņai teicu - un ko man tagad darīt, es jau stāvēju ar mazu bērnu 10 minūtes, viņš viss bija nosvīdis un ka es atgriezīšos pie citas kases pašās beigās. Uz maniem vārdiem viņa atkal atbildēja, ka kase ir slēgta, un sāka ar mani sūdzēties. Es atstāju savu grozu ar produktiem un vienkārši aizgāju. Man nebija spēka atkal stāvēt Rindā ar mazo bērnu. Pretīga kasieres attieksme, nekādi ētikas standarti netiek ievēroti. Ļoti pretīga sieviete, laikam nezin ko nozīmē stāvēt Rindā ar mazu bērnu. Nekad vairs neapmeklēšu Olaines Maksima X.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Olaines Maxima veikalā ir notikusi šī situācija un aptuveni cikos, lai varam veikt pārbaudi.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda
Комментарии (4)
Jums vel vajadzeja uzrakstit ka bijat stavokli kasiere runaja krieviski un no vinas smirdeja ar alkoholu...
Prieks kam seit stastit ka stavejat ar mazu bernu?pietiktu ar to ka stavejat rinda uz vinas kasi kad vina to aizvera...saja gadijuma vina nevareja ta rikoties,tikai ja atveras cita kase...visdrizak ta ari bija,un Jus principa pec gribejat tikt saja kase,vai ari vispar pie sis kases nestavejat un ieraugot ka pie slegtas kases ir kasieris nolemat ka Jus apkalpos bez rindas jo ir tacu mazs berns...man ta skiet...bet gan jau kameras visu piefikseja,un ja ta tiesam ir vina dabus pa kaklu,ja ne tad maxima uzrakstis te ka vini atvainojas...(protams ja jus nosauksiet laiku un datumu kad tas notika)un viss ...
Un ja kasierei slikti palicis? Vai arī, viņai uz wc vajag? Viņi arī ir tikai cilvēki…
Kāda starpība, ka ar bērnu bijāt? Rokas pašai ir? Parasti jau ieejot veikalā vecāki saviem bērniem uzreiz atver jakai pogas, novelk cepuri.
Kas tā vispār par modi visur bāzt savus bērnus?
Kasierei arī ir tiesības aiziet uz tualeti, padzerties vai vienkārši viņai sākas pārtraukums, vai arī darba laiks beidzas. Ja paskatītos tālāk par savu deguna galu, tad saprastu, ka rindas nekad nebeidzas.
Veikala vadībai ieteiktu vairāk padomāt par saviem darbiniekiem, kuru jau tā ir palicis katastrofāli maz. Katra pircēja priekšā jāpaklanās un katram gandrīz vai pakaļa jānoslauka. Kāpēc pircējiem ir tiesības rupji uzvesties, kliegt uz kasieri pat par valdības pieņemtajiem noteikumiem, kāpēc kasierim nekad nav normāla pusdienlaika, kas reāli pienākas un tiek izrēķināts laukā no darba laika? Varbūt vienreiz sāciet domāt par darbiniekiem, kas katru dienu sastopas ar pircēju "mēsliem ", varbūt vismaz reāli uz tualeti drīkstēs aiziet tad, kad vajag, nevis tad, kad kāds atnāk nomaina.
Domāju vadības krēslos sēdošajiem ir ļoti labi zināms ka ir palielināti darba pienākumi katram darbiniekam, tajā pašā laikā samazinot stundu skaitu.
Kamēr darbinieks nejutīsies novērtēts uzņēmumā, viennozīmīgi cietīs pircējs. Nevaram cilvēks skriet mēli izkāris un visiem smaidīt.
Šobrīd visos veikalos ir šī situācija. Visā tirdzniecības sfērā. Skumji.
Gaidīsim, kamēr veikalos būs tikai pašapkalpošanas kases un nevienam nebūs jāsaskaras ar pazemotajām un apvainotajām dvēselēm. Ideāli, ja varēs uzturēt dialogu ar robotu, lai izliktu savas negācijas tur.