Maxima - Slikts serviss
Pārdevējām vienmēr ļoti slikta attieksme pret klientiem! Vēlējāmies aktivizēt dalību maxima mazuļu klubā, mājaslapā pie aktivizācijas e-pastā skaidri un gaiši rakstīts - Lai pabeigtu reģistrāciju dodies uz jebkuru MAXIMA veikalu un aktivizē dalību Mazuļu klubā!
Pielikumā atradīsi svītrkodus, kas jāuzrāda kasierim. Izdrukā tos, vai uzrādi, lietojot savu viedtālruni.
Atvērām viedtālrunī svītru kodus un paludzām kasierei,lai noskenē un aktivizē ,bet pretī saņēmām nelaipnu atteikumu un pārdevēja pat nemēģināja noskenēt svītru kodus! Nelaipnā balsī tikai atcirta- domājat,ka citi nav mēģinājuši? Pateica,ka pie kases neko aktivizēt nevarot ,tikai internetā ! Tad rodas jautajums- kur beigu beigās var pabeigt aktivizāciju mazuļu klubam? Un uz mūsu jautājumu- kur to var izdarīt - pārdevēja pat necentās atbildēt,tikai stulbi uz mums skatījās ar neapmierinātu sejas izteiksmi! Maximas mājaslapā rakstīts,ka to var izdarīt jebkurā no maximas veikaliem! Nav pirmā reize,kad mana ģimene Ventspilī Aleksandra ielā no pārdevēju puses saskaras ar nelaipnu attieksmi un apkalpošanu! Ja stradā apkalpojošā sfērā un ar cilvekiem,tad ir jāiemācas komunicēt normāli un arī atbildēt laipni un pieklājīgi uz klientu uzdotajiem jautājumiem! Ventspils maximā vajadzētu domāt par kādiem kursiem pārdevējiem ,kur māca kā normāli komunicēt ar klientiem! Ceru,ka Ventspilī šī problēma tiks risināta!
Добавить комментарий