Maxima - slikts serviss
Kasiere Ilze Skriaba ļoti nepieklājīgi izturas pret pircējiem. Respektīvi, 14 februārī veikalā izvēlējos iegādāties Paula Red ābolus, kuri maksāja 0,39 centi, bet pie kases šī kasiere ļoti nepieklājīgā un aizskarošā veidā strīdējās pretī, ka tie ir āboli Janogored, kuri maksā krietni dārgāk, lai gan šos ābolus ņēmu no papildus izvietojuma un dārgākie pat blakus nestāvēja. Strīds ar kasieri bija ļoti, ļoti nepatīkams, jo kasiere par katru cenu gribēja man ieskaidrot, ka tie ir āboli Janogored, Vai tad kasierei nav jāmāk atpazīt augļus, it sevišķi, ja strādā veikalā jau 11 gadus kā pati izteicās, lai gan tas man nemaz nebūti jāzina.
Комментарии (2)
Esmu kasieris un citreiz viņus ir ļoti viegli atšķirt, citreiz atkal grūti. Tādās dienās, kad viņi ir ļoti līdzīgi, tad man jādomā no kā vairāk es gribu dabūt bļāvienus virsū - no menedžeriem, par to ka es ticēju klientiem (ne visi godīgi un saka kādus iegādājās) vai no klienta. Grūts lēmums. Un tā nav tikai ar āboliem diemžēl. Nu atvainojos Jums kasiera vietā.
Ar cieņu,
Maxima kasieris, kuram nav grāds botānikā
a kaapeec tu iedomajies, ka klientam vispar butu jaskataas un jaaiegaumee skirnes nosaukums?! parasti mekleeju vai nu Latvijas preci vai tadu, kas tajaa briidii labaak izskataas. ja man pie kases uzdod lidziga rakstura jautajumus par vienu vai otru abolu vai tomatu skirni, tad pec 3 minuuteem kasieris pats diedz uz darzenu nodalu tos darzenus peetiit, jo vins veikalaa straadaa ne es!
un pec tavam pievienotajaam bildeem ir skaidri redzama atskiriba starp abaam abolu skirnem, botaaniki, laikam tapec, ka skolaa nemaaciijies, ari Maximas kasee seedi.