www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss

Maxima - Slikts serviss

Mūžīgais stāsts par info kasi,kurā 95% gadījumu nav neviena darbinieka. Esmu šī veikala patstāvīgā kliente. Arī šodien devos iepirkties. Protams,gāju pie pašapkalpošanās kasēm,jo uz visu lielo veikalu ir atvērta viena kase (no rītiem nav neviena un pensionāri,kas ir rīta biežākie klienti,ir spiesti iepirkties pie pašapkalpošanās kasēm). Bet ne par to šoreiz sūdzība. Es vairākkārt saprato to,ka es veikalā nevaru nopirkt to,kas tur ir sortimentā,bet,kam es netieku klāt,proti - tabakas izstrādājumus. Jā,es noburkšķu,gaidu 5 min.;10.min.,pieciešus "pārgrieztas sejas",kas atnāk mani apkalpot ar skatienu - "ko tu vēl te gribi?",bet šodien mans pacietības mērs bija pilns. Bija mazliet pēc 14⁰⁰ dienā,sapirkos un gāju pie info kases iegādāties karsējamo tabaku,jo tās citās kasēs nav. Protams,redzu,ka pie info neviena nav. Turpat garām iet puisis,kas strādā pie pašapkalpošanās kasēm. Prasu - vai varu dabūt karsējamo tabaku,jo pašam neienāk prātā pajautāt - kāpēc es tur stāvu. Uz ko viņš man atsaka,ka būs jāuzgaida kādas 20 minūtes,jo pārdevēja esot pusdienās un,ka tabakas izstrādājumi esot arī kasēs. Kad jautāju par karsējamo tabaku - viņš atbild,ka tā gan esot tikai pie info kases. Es jautāju kā varam atrisināt šo situāciju un es varu tikt pie viņas? Viņš pagrieza muguru un aizgāja. Uz manu "hallo,es ar Jums runāju" neviens vairs neatsaucās. Tātad jautājums - kāpēc pie info kases patstāvīgi nav darbinieka? Vai kāpēc nevar nodrošināt pieeju tabakas izstrādājumiem pie visām kasēm,ja veikals nespēj nodrošināt patstāvīgi pieejamu info kasi? Un varbūt pavērot savu darbinieku attieksmi pret klientiem..

07.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено LieneJ 07.07.2025

Valmiera,Georga Apiņa iela 10A

L

Комментарии (7)

S sannas 07.07.2025

Patstāvīgi jums pieejams nebūs nekad,jo tabakas izstrādājumusisniedz darbinirks, nevis paņempircejs paTstāvīgi.
Pastāvīgi varbūt, bet tas,ka darbiniekiem pienākas pusdienas, tas ir fakts. Vadība nolikvidē darba vietas, cieš pircēji un cieš tie daži darbinieki, kuri tur vēl palikuši un uz kuriem pircēji izgāž savu neapmierinātību. Arī šajā gadījumā (varu derēt) šī darbiniece, kas atļāvās reizi dienā aiziet pusdienās, dabūs trūkties par to, ka nestrādā nepārtraukti no 8.00-22.00

L LieneJ 07.07.2025

Neviens nesaka,ka darbiniekam,kas strādā 14h nepienākas pusdienu pauze. Stāsts ir par to,ka jabūt cilvēkam,kas stājas viņas vietā,kamēr viņa ietur pauzi vai par veikala izkārtojumu un darba sadalījumu tā,lai info kase būtu pieejama,ja reiz tāda veikalā ir. Mani varēja apkalpot arī tas puisis,ko uzrunāju,bet viņš man vienkārši rupji sakot "uzmeta mīksto"

krāslavietiss 07.07.2025

Info kase, lai kurā lv galā maximā būtu, vienmēr ir laimes spēle. Ar iespēju, ka apkalpos un kāds būs uz vietas zem 20%

S sannas 07.07.2025

Diemžēl nevar, jo viņš ir atbildīgs par to,kas notiek pie pašapkalpošanās kases. Cilvēki mēdz iet garām nemaksājot, vai arī saskenējot preci, pat neuzspiež samaksāt, noceļ maisiņu un aiziet. Šajos gadījumos pirkumu jāapmaksā darbiniekam un tas nav patīkami.
Darbiniekiem ir uzgrūzti simts un viens pienākums, tos reāli nav iespējams izpildīt darba laikā, tāpēc apzinīgie paliek pēc darba laika beigām, strādā vez maksas, lai nedabūtu brāzienu. Savukārt pofigisti iet ēst tad,kad ir pusdienlaiks, jo pretējā gadījumā vispār paliks bez pusdienām, jo nav tāda cilvēka, kas varētu palaist pusdienās. Viņa vienkārši nav.

L LielaisRoberts 08.07.2025

Ieejot MAXIMA, meklējāt atrisinājumu pārdevēja trūkuma problēmai un Jūs to dabūjāt. Garām ejošais pārdevējs skaidri un gaiši pateica, ka specifiskajai kasei vajadzīgā pārdevēja ir jāpagaida no pusdienu pārtraukuma. Saprotami, ka gaidīt ir nepatīkami, bet ir arī nepatīkami kasierei, kura strādā vairāk par 10 stundām dienā neņemt pārtraukumu, lai paēstu. Uzskatu, ka pašapkalpošanās pārdevējs uzvedās piemēroti situācijai, jo pašam ir iedota veikala zona, kurā strādāt un pašapkalpošanās kasēs ir konstanti jāpievērš uzmanība pircējiem. Pircēji izdomā visu ko, lai tik izvairītos no maksāšanas, jo it īpaši pie pašapkalpošanās kasēm.

L LieneJ 09.07.2025

Neuzskatu,ka man kā klientam būtu jāizjūt veikala personāla problēmas. Ir vasara,pilns ar strādāt gribošiem skolēniem. Kur ir problēma? Ņemam darbā,aizpildam vietas un strādājam.
Turpretim pārdevējs pie pašapkalpošanās kasēm ir konsultants,kas palīdz cilvēkiem iepirkties utt. nevis apsardzes darbinieks. Par nesamaksātiem pirkumiem tur ir gana daudz kārtības sargu,kas to uzrauga.
Un es to visu saku tikai tāpēc,ka ir jau šādas situācijas bijušas,kāda cita ar info kasi nesaistīta pārdēvēja pienāk un palīdz. Šeit bija vienkārši ignors no darbinieka puses.

S sannas 7 ч назад

Skolēnus kasē pie naudas darījumiem neviens nepielaiž. Easy!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы