Maxima - Slikts serviss
Mūžīgais stāsts par info kasi,kurā 95% gadījumu nav neviena darbinieka. Esmu šī veikala patstāvīgā kliente. Arī šodien devos iepirkties. Protams,gāju pie pašapkalpošanās kasēm,jo uz visu lielo veikalu ir atvērta viena kase (no rītiem nav neviena un pensionāri,kas ir rīta biežākie klienti,ir spiesti iepirkties pie pašapkalpošanās kasēm). Bet ne par to šoreiz sūdzība. Es vairākkārt saprato to,ka es veikalā nevaru nopirkt to,kas tur ir sortimentā,bet,kam es netieku klāt,proti - tabakas izstrādājumus. Jā,es noburkšķu,gaidu 5 min.;10.min.,pieciešus "pārgrieztas sejas",kas atnāk mani apkalpot ar skatienu - "ko tu vēl te gribi?",bet šodien mans pacietības mērs bija pilns. Bija mazliet pēc 14⁰⁰ dienā,sapirkos un gāju pie info kases iegādāties karsējamo tabaku,jo tās citās kasēs nav. Protams,redzu,ka pie info neviena nav. Turpat garām iet puisis,kas strādā pie pašapkalpošanās kasēm. Prasu - vai varu dabūt karsējamo tabaku,jo pašam neienāk prātā pajautāt - kāpēc es tur stāvu. Uz ko viņš man atsaka,ka būs jāuzgaida kādas 20 minūtes,jo pārdevēja esot pusdienās un,ka tabakas izstrādājumi esot arī kasēs. Kad jautāju par karsējamo tabaku - viņš atbild,ka tā gan esot tikai pie info kases. Es jautāju kā varam atrisināt šo situāciju un es varu tikt pie viņas? Viņš pagrieza muguru un aizgāja. Uz manu "hallo,es ar Jums runāju" neviens vairs neatsaucās. Tātad jautājums - kāpēc pie info kases patstāvīgi nav darbinieka? Vai kāpēc nevar nodrošināt pieeju tabakas izstrādājumiem pie visām kasēm,ja veikals nespēj nodrošināt patstāvīgi pieejamu info kasi? Un varbūt pavērot savu darbinieku attieksmi pret klientiem..
Комментарии (3)
Patstāvīgi jums pieejams nebūs nekad,jo tabakas izstrādājumusisniedz darbinirks, nevis paņempircejs paTstāvīgi.
Pastāvīgi varbūt, bet tas,ka darbiniekiem pienākas pusdienas, tas ir fakts. Vadība nolikvidē darba vietas, cieš pircēji un cieš tie daži darbinieki, kuri tur vēl palikuši un uz kuriem pircēji izgāž savu neapmierinātību. Arī šajā gadījumā (varu derēt) šī darbiniece, kas atļāvās reizi dienā aiziet pusdienās, dabūs trūkties par to, ka nestrādā nepārtraukti no 8.00-22.00
Neviens nesaka,ka darbiniekam,kas strādā 14h nepienākas pusdienu pauze. Stāsts ir par to,ka jabūt cilvēkam,kas stājas viņas vietā,kamēr viņa ietur pauzi vai par veikala izkārtojumu un darba sadalījumu tā,lai info kase būtu pieejama,ja reiz tāda veikalā ir. Mani varēja apkalpot arī tas puisis,ko uzrunāju,bet viņš man vienkārši rupji sakot "uzmeta mīksto"
Info kase, lai kurā lv galā maximā būtu, vienmēr ir laimes spēle. Ar iespēju, ka apkalpos un kāds būs uz vietas zem 20%