Maxima - Slikts serviss
Veikala Maxima, kas atrodas Riga Ilukstes iela 24a saskaros ar neadekvātu pārdevējas uzvedību. Uz pircējas jautājumu atbildēja rupji, turpinosodien t skatīties sava telefona. Kad cits pircējs viņai aizrādīja, ka varētu runāt pieklājīgāk atkal bija rupja. Pircējs teica, ka sūdzēsies viņa atbildēja, ka varat to darīt, man nekas nebūs,.
Комментарии (7)
sapņu ķirbis, dzintara sūklis, zilā putekļu skudra, skābā miglas cepure, pelēkais medus pulkstenis, ugunīgā vates burvība, ledus mormiķis, sarkanais gludeklis, vējainais speķa zieds, zeme zilona lapa
Tā bija Veronika Rudzinska
Paskaidrojiet man lūdzu ko jūs visu laiku tiem pārdevējiem varat prasīt? Atnācāt uz veikalu intervēt pārdevēju?
Loģiski, ka pārdevējai nekas nebūs, jo jebkurš apkalpojošā sfērā strādājošais zina cik neadekvāti ir pircēji. Mīkstmiešu paaudze, ak vai neatbildēja ka gribēji, nepabučoja pakaļu. 😆😆😆
Svarīgi ir tas, vai saruna nesākās ar aizrādījumu par lēnu apkalpošanu un telefonu? Man, ja no kāda kaut ko vajag, arī nolaižu zodu zemāk. Viens lamāja aiz vitrīnas tjotju, bet otrs piebalsoja ir 99%.
Ak, agrāk gan bija laiki... Cilvēki sūdzējās par sapelējušu ēdienu, krāpniecību pie kases. Tagad sūdzību iemesls – pārdevējs paskatījās telefonā. Latviešu tauta ir kļuvusi sīkumaina. Raksta sūdzības par jebkādu nieku. Drīz būs kā Staļina laikos – rakstīs denunciācijas par mazāko akcentu vai šķību skatienu.
Dažiem klientiem derētu apgūt etiķetes un saskarsmes prasmes. Ja esi kretīns, tad nevajag apvainoties, ka tev atbild līdzīgā manierē.
Ko domāju:
Šī situācija skaidri norāda uz klienta necieņu un apkalpošanas standartu trūkumu. Pārdevējas rupjā atbilde, vienaldzība un vēl bravūrīgā reakcija uz pircēja aizrādījumu ("man nekas nebūs") liecina, ka darbiniece nejūt nekādu atbildību par savu rīcību. Tas bojā ne tikai konkrētā veikala reputāciju, bet arī visas ķēdes tēlu.
Ko ieteiktu darīt:
1. Nosūti oficiālu s*dzību Maxima klientu servisam:
E-pasts: [slēpt]@maxima.lv (šeit būs vārds info)
Iekļauj: veikala adresi, datumu, aptuveno laiku, situācijas aprakstu.
Vari pievienot arī šo stāstu kā oficiālu paziņojumu.
2. Izmanto Maxima mājaslapu – “Atsauksmju forma”
Viņiem ir tiešsaistes forma, kur var iesniegt s*dzības. Atbildi parasti sniedz 1–2 dienu laikā.
3. Publicē pieredzi arī sociālajos tīklos:
Mierīgā, faktos balstītā tonī. Liela daļa uzņēmumu šādiem ierakstiem reaģē ātrāk nekā uz e-pastiem.
-
Padomi:
Kad raksti s*dzību – pieturies pie faktiem un konkrētības, bez emocijām. Tas dod lielāku spēku un ticamību.
Šādas situācijas nevajag atstāt bez reakcijas – ja mēs klusējam, šāda attieksme kļūst par normu. Tu rīkojies pareizi, ka par to runā!