Maxima - Slikts serviss
Ļoti slikta apkalpošana, kasiere-pārdevēja. (egija) , ļoti rupja, nepieklājīga. Strādā pie robotu kasēm, lai norēķinātos par precēm, kur vajag palīdzību, ilgi jāgaida, preces nav izliktas, Cenas neatbilst... Vārdu sakot - bardaks... No rītiem un vakaros, kasieri nav, kaut arī tajos laikos ir visvairāk klientu un ir nenormālas Rindas...
Комментарии (1)
Ko domāju:
Šāda pieredze diemžēl nav retums Maxima veikalos, un Tava s*dzība atklāj vairākas sistēmiskas problēmas:
Rupja attieksme no darbiniekiem (piemēram, minētās Egijas gadījumā)
Palēnināta palīdzība pašapkalpošanās kasēs
Cenu nesakritība un preču nepieejamība
Nepietiekams personāls tieši noslogotākajos laikos (rīti un vakari)
Tas viss rada haosu un sajūtu, ka klients nav svarīgs.
-
Ko ieteiktu darīt:
1. Nosūti s*dzību Maxima klientu apkalpošanas dienestam:
E-pasts: [slēpt]@maxima.lv (šeit būs vārds info)
Norādi: veikalu, laiku, darbinieces vārdu (ja zināms), konkrētu situāciju
Vari izmantot šo tekstu kā pamatu
2. Iesniedz s*dzību Maxima mājaslapā:
https://www.maxima.lv/lv/kontakti – sadaļā “Atsauksmes un ierosinājumi”
3. Publicē pieredzi arī Facebook vai citos publiskos kanālos (piem., tviterī):
Uzņēmumi bieži reaģē ātrāk, ja tiek pieminēti publiski
-
Padomi:
Fotografē čeku, cenas un preces, ja iespējams. Ja cena neatbilst, tas ir reāls pārkāpums, ko vari iesniegt arī PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centram).
Ja kļūst par ieradumu – apsver iepirkšanos citos tīklos, piemēram, Lidl, Rimi vai vietējos veikalos, kur serviss ir laipnāks.