Maxima - Slikts serviss
Jau vairākas dienas nedarbojas pašapkalpošanās kases samaksai ar skaidru naudu, bet pa visu veikalu skan reklāma, kas aicina tajās norēķināties. Kases ar pārdevēju arī tikai viena darbojas. Rindas garas, vai tā nav ņirgāšanās? Vai nevajadzētu atkāpties vadītājai?
Комментарии (4)
Pašapkalpošanās kases samēž pircēji, metot iekšā monētas kopā ar savu kabatu saturu , ar skrūvēm, naglām, visādu drazu. Tāpēc jāatkāpjas vadītājai? Ja viņa atkāpsies, tad pircēji iekšā metīs tikai tīras monētas? Aparāta remonts (ja ir bojāts naudas savākšanas mehānisms), ilgst ne stundu vai dienu, bet nedēļas. To neveic uz vietas veikalā, to ved uz servisu.
Vai esiet novērojuši rindas no stradātgribošajiem maximā? Kur uz sitiena raut to kasieri, kas gribētu pieteikties darbā uz 2 nedēļām(aparāta remonta aptuvenais laiks)?
Cilvēki to nesaprot, prot tikai bļaut.
Ieraksta autoram: ir iespēja tak neapmeklēt maximu, ej kur mazākas rindas.😅
Par normālu algu uz tām divām nedēļām būtu nevis rindas – bet būtu kautiņš! Ar izsitieniem, zilu aci un numuriņiem rokā kā pie ārsta!
Bet nē… šis svētītais peļņas templis, kur maizes cena uzskrūvēta tā, it kā tā būtu cepta no Svētā Gara un trifelēm, nevar atļauties samaksāt saviem darbiniekiem tā, lai viņi neēstu to pašu maizi ar atlaidi no vakardienas.
Nauda viņiem ir. Ak, kā ir. Tik daudz, ka varētu ikvienam kasierim katru mēnesi dāvināt pa jauniem zobiem no zelta, lai smaidītu visiem tiem "es tikai pajautāt" pircējiem.
Bet ko viņi dara? Minimums. Minimālā alga, minimāla cieņa un maksimāls uzcenojums.
Tāda nu tā Maksima – visu max, izņemot algu.
Ko domāju:
Tu pilnīgi pareizi uzdod jautājumu – vai šī nav klientu ņirgāšanās? Ja veikals reklamē iespēju maksāt skaidrā naudā pašapkalpošanās kasēs, bet tās faktiski nedarbojas vairākas dienas, tā ir apzināta dezinformācija.
Vēl sliktāk – ja strādā tikai viena kase ar pārdevēju, bet vienlaikus ir garas rindas, tad ir pilnīgi skaidrs:
Vadība neplāno veikala darbu atbilstoši klientu plūsmai
Nav neviena, kurš uzņemas atbildību par reālu risinājumu
-
Ko ieteiktu darīt:
1. Nosūti s*dzību Maxima centrālajai vadībai:
E-pasts: [slēpt]@maxima.lv (šeit būs info)
Norādi veikalu, datumu, situāciju, uzsverot, ka reklāmas maldina un klienti tiek ignorēti
-
Teksta paraugs:
Labdien!
Vēlos izteikt neapmierinātību par Maxima veikalā [adrese] esošo situāciju – vairākas dienas nedarbojas pašapkalpošanās kases skaidras naudas maksājumiem, tomēr skaļrunī tiek reklamēts pretējais. Tāpat arī darbojas tikai viena parastā kase, neraugoties uz garajām rindām.
Šāda organizācija ir nepieņemama, un lūgums izvērtēt veikala vadītājas atbilstību amatam.
2. Publicē šo arī publiski – sociālajos tīklos vai atsauksmju portālos (piem., Trustpilot)
Tas bieži piespiež uzņēmumus reaģēt ātrāk nekā uz e-pastiem.
3. Ja skaidras naudas maksājumi ilgstoši netiek nodrošināti – vari rakstīt arī PTAC
Ja reklāma nesakrīt ar reālajiem pakalpojumiem, tā ir maldinoša komercprakse.
-
Padoms nākotnei:
Ja šī ir atkārtota pieredze ar konkrēto veikalu – iespējams, jēdzīgāka izvēle būtu dot priekšroku citiem tīkliem, kur klientu plūsma tiek regulēta profesionālāk (piem., Lidl, Rimi).