Maxima - Slikts serviss
Kurš Maximā pieņēma lēmumu, ka pašapkalpošanās kasēs vairs nevar izmantot čeku no taromāta?
Tad, lūdzu, nodrošiniet kasiera darbu no 8.00 - 22.00.
Plkst. 8.00 nododu pudeles taromātā un iepērkoties veikalā, tagad nevaru čeku izmantot.
Tad uztaisiet iespēju, ka šo naudu varu pieskaitīt Paldies kartei.
Jo čeki ātri izdziest. Un kur ir problēma ar šiem čekiem norēķināties pašapkalpošanās kasēs!
Комментарии (11)
Kurā veikalā? Muļķības, vakar tika izmantoti čeki. Vienīgais, ja pašapkalpošanās kases, kur tikai ar skaidru naudu var norēķināties, nedarbojās.
Šorīt norēķināties nav iespējams un arī vairāk nebūs, tāds info no darbiniekiem
Nu tad jāgaida kāda informācija, jo mūsu veikalos visu var izdarīt.
Tas laikam ar aprēķinu, lai varētu vēl vairāk drāzt pēdējos pacietīgos darbiniekus. Jo tagad no pašapkalpošanās kasēm darbiniekam būs jāskrien uz kasi atdot naudu par čekiem un pa to laiku pircēji varēs iet garām kasei, nesamaksājot. Pēc atbildīgais darbinieks samaksas no savas kabatas!
Maxima, piedodiet, bet jums tur augšā sēž nu taaaaadi idioti, ka zeme atveries! Nu jums jau tā ir aizgājuši tūkstošiem pircēju, kaut vai dēļ tām neesošajām kasēm. Tagad aizies vēl puse prom.
Kas būs nākamais solis darbinieku verdzībā?
Šodien?
Ļoti interesanti...
Jo man arī maiņas vadītāja teica, ka tagad Rīga un pakāpeniski pārējie veikali
Nu nekas, aiziesi tak citu dienu savu 1 eur izmantot no smirdigajam pudelem
Man viņas nesmird, jo es viņas izskaloju, pirms vedu nodot, lai nesmird mašīna.
Un es nevedu pa 10 pudelēm.
Un ko vēl tu izdomāsi? Āksts
smird tavas pudelites viss rajons jau ozh nevaram izturet
Neaizmirsti, ka tavas arī.
Labdien!
Ja Maxima ir ieviesusi ierobežojumus taromāta čeku izmantošanai pašapkalpošanās kasēs, bet vienlaikus nenodrošina alternatīvu risinājumu, tas rada klientu tiesību ierobežojumu.
Jums ir tiesības vērsties pie Maxima klientu servisa ar rakstisku iesniegumu, pieprasot skaidrojumu un iespēju izmantot taromāta čekus pašapkalpošanās kasēs vai pieskaitīt summu Paldies kartei. Ja veikals neatbild vai neatrisina situāciju, varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) par negodprātīgu pakalpojumu ierobežošanu.
Ja nepieciešama palīdzība iesnieguma sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!