Maxima - Slikts serviss
Labdien. Es ar saviem trīs bērniem iepirkos veikalā maxima. Vakarā. Atvērtas bija tikai pašpkalpošanās kases. Pārējās kases slēgtas. Kasiere redzēja, ka man līdz ir trīs bērni un pilni rati ar iepirkumiem. Cilvēku veikalā daudz. Kasiere neatvēra kasi, kad piegāju es, bet lika iet uz pašapkalpošanās kasi. Produktu daudz, bērni nepacietīgi. Kad tiku galā ar visiem produktiem un bija palicis viens biezpiena sieriņš, pārdevēja atvēra kasi. Kad es jautāju, kāpēc nevarēja atvērt kasi ātrāk, lai mani apkalpotu, viņā nolaida acis un neko neatbildēja. Pienāca apsargs un teica, ka viņa varot palīdzēt, bet viņas darba pienākumos tas neietilpst! Lūgums uzlabot apkalpošanas kvalitāti vai vismaz apkalpot māmiņas ar maziem bērniem! Uzskatu, ka man nav veikalā jāiet pie pašapkalpošanās kases, ja man ir pilni ratiņi un līdz mazi bērni. Man nav kasierim jālūdzās, lai mani apkalpo! Un par akcijas kartiņām nemaz nerunāju, iepirkos pa 85e un man neviens pat netaisījās hokerju kartiņas dot!
Комментарии (20)
Kur problēma pajautāt kartiņas? Ne katram pirkumam viņas pienākas un tas, ka bija 85 eiro, nav rādītājs. Kā tiem pircējiem ietrāpīt, viens bļauj- man nevajag tos sūdus, otrs sūdzās, ka neiedeva. Uzņēmums taupa uz kasieru algām. Protams, ka tā vienīgā kasiere, kas tajā brīdī ir pie pašapkalpošanās kasēm, nedrīkst pamest savu vietu un sēsties kasē.
Šī problēma ilgst jau gadiem. Diemzel uzņēmumam vairak rūp peļņa, nevis pircēju un savu darbinieku ērtības. Kasiere ir materiāli atbildīga, ja kāds aiziet nesamaksājot. Ar šausmām atceros tos laikus, kad pati strādāju tur. Rindas garas, kasieru maz(vai vispār nav), pircēji Protams dusmīgi, pati novesta līdz asarām, jo visas negācijas jau uzgāž uz to vienīgo darbinieku, kas tur atrodams. Ļoti nepateicīgs darbs.
Piekrītu, ka nepateicīgs darbs! Bet tajā brīdī kasiere redzēja, ka man ir grūti tikt ar produktiem galā un vienlaikus ar mazajiem. Tajā brīdī viņa vienkārši stāvēja un spaidīja savu telefonu. Atvēra kasi tikai tad, kad aiz manis jau rinda bija sastājusies! Vai tad tiešām tik grūti nolikt telefonu malā un man palīdzēt! Es tak neprasu viņai neiespējamo!
Kārtējā priviliģētas mātes sūdzība
Bērniem šajā laikā ir jaguļ!
Cerams prezervatīvus nopirktāt...
Bērniem šājā laikā ir jāguļ!
Bērnus obligāti ir jāpiemin? Tas ka tev ir bērni, tu neesi labākā par citiem.
Bērnus pieminēju tikai tāpēc, lai nebūtu kārtējie uzbraucieni, ka es no sava slinkuma neeju pie pašapkalpošanās kases! Bet pēc komentiem, uzbraucieni tiek maniem bērniem!
Ja že maķ - tagad visi skrienat un darat kā man vajag! Esmu pelnījusi visīpašāko attieksmi! Tavi bērni vai Tavas problēmas nav kasiera atbildība un tas neuzliek nekādus pienākumus.
Visiem jau nav tāda attieksme, ka pēc pieprasījuma jāver vaļā. Jums arī derētu kādreiz pateikt nē pieprasījumam atvērt(kājas), tad nebūs šādas situācijas ar bērniem. Un tas ka Jums ir pirkums 85eur, nenozīmē, ka pienākas kartiņas - alkohols un cigaretes neieskaitās.
NOPIETNI? PAR MANĀM KĀJĀM VAR NEUZTRAUKTIES! MANI BĒRNI IR NO VĪRA! UN NEZINĀJU, KA MAN KĀDAM JĀJAUTĀ ATĻAUJA! UN ALKOHOLU UN CIGATETES NEPĒRU, JO NELIETOJU NE VIENU NE OTRU! GĀJA RUNA PAR ATTIEKSMI NEVIS MANĀM KĀJĀM! SAVUS TIZLOS KOMENTĀRUS VARI PATURĒT PIE SEVIS!
Runa NEIET. ;)
Un kur ir virs? Ar draugiem dzēr alus un SEKSOJĀS "šaurā viriešu kampanijā" garažā, BISEKSUALS?
Tu izklausies tik nepieklājīga. Tā bija tava, nevis pārdevējas izvēle ņemt līdzi bērnus un bāzt pilnus ratus, ja zini, ka bērniem ir ierobežots pacietības mērs. Bet tagad pārdevēja kkādā veidā pie tā vainīga?! Negribi vēl pasūdzēties, ka neaiznesa pirkumus līdz mašīnai? Šajos laikos visur ir pieejama piegāde vai pirkuma izņemšana veikalā, varbūt ir laiks to izmantot.
Tā bija un paliks, dēļ kompānijas peļņas. Kasierei nav japievēršs uzmanība ne jūsu bērniem, ne pilniem ratiem.
Tas ka tev ir bērni nedod tev tiesības visur ielīst bez rindas. Ļoti nekaunīgi izklausies
Kur izlasīji, ka līdu bez rindas? Gaidīju savu kārtu, kā visi pārējie! Kurš ta te nekaunīgi izklausās!?!?!?
Kur tad maximas vaina?stāvi un gaidi savu rindu vai ej pasapkalposanā
Lūdzu, vienmēr laipni pieteikties darbā par kasieri un izbaudīt tādu klientu kā Jūs lielisko laipno attieksmi, bet ja nopietni, tad nav ko uz veikalu baru ar bērniem stiept kad pilni rati jāpērk. Labi ziniet kāda būs iznākums. Tās ir Jūsu problēmas, ka grūti, bērni kašķīgi utt. Nevienam nav jāpielāgojas Jums. Savas problēmas risiniet paši nevis skrienat bļaudama ar sūdzībām pa pagastu. Laiks pieaugt.
100% taisnība,pat nav ko piebilst