РешеноMaxima - Slikts serviss
Maximas ir ļoti nepatīkami veikali, pirmkārt, apkalpošanas kultūra ir zem jebkuras kritikas, īpaši Maskavas ielā 256, kur bieži strādā viena kase pīķa stundās, īpaši nepatīkama ir kasiere gados ar melniem matiem, kas ne tikai neprot pat sasveicināties, bet atklāti rupji izturās pret pircējiem, pat, ja tie ir bērni vai pensionāri, kā arī šajā veikalā reti kurš runā latviski, cik nācies saskarties, tikai 2 kasieres zin valsts valodu (vismaz līmenī, lai sasveicātos). Protams, ka citos Maxima veikalos, situācija nav labāka, tāpēc došu priekšroku Rimi un Lidl, kam tomēr atrodas iespēja uzturēt gan labākā kārtībā veikalus, gan augstāku klientu apkalpošanas līmeni.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar atbildīgo darbinieku tika veiktas pārrunas un atgādināti viņa tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Interesanti, kurš tad ir atbildīgais darbinieks? Intereses pēc iegāju pēc Maximas atbildes šajā veikalā vēlreiz un kā par brīnumu, nekas nav mainījies, bet paldies par atbildi, ir skaidrs, ka atbildes ir tīri atbildēšanas pēc un nav jēgas tēret ne savu naudu, ne laiku šajā veikalā.
Комментарии (15)
Bet ko jus gribejat no tada uznemuma kurs maksa kapeikas saviem darbiniekiem un visu laiku vinus prese par neko. Ta nav ta darbinieka vaina ka vins tads-so adbildibu jauznemas veikala vaditajam.
Nu bet tajā pašā Rimi algas ir līdzīgas, tomēr, darbinieki tomēr strādā labāk. Protams, ka algas ir mazas, bet tas nenozīmē, ka darbinieki var slikti izturēties pret klientiem, viņi jau nav vainīgi.
Nu vel ir tāda iespēja kā pašapkalpošanās kases, kur pats vari skenēt savus pirkumus, ja piem strādā tā viena kase. Tad nebūs nemaz tajā rindā jāstāv.( vairumā maxima veikalos tādas ir uzstādītas) Ja jūs nezinājāt tad veikalus apmeklē diez gan daudz cilvēku, un ja katrs ņem un nomet preci/preces kur pagadās tad protams būs bardaks un tos bardakus ne tikai maxima veikalos var redzēt bet citos arī.
Ne visās Maximās ir pašapkalpošanās kases, manis pieminētajā veikalā to nav, turklāt, veikals ir pietiekoši mazs, lai to uzturētu kārtībā, nez kāpēc citiem tīkliem ar to problēmu nav vai ir krietni mazāk, kā arī, pīķa stundās tikai, kad sāk aizrādīt, tad atver vēl kādu kasi un tie darbinieki neatnāk no zāles - tad varbūt problēma ir tajā, ka veikals nemāk plānot darbu un neiet atpūtā vai pusdienās kad ir vislielākais cilvēku skaits veikalā? Tāpat Jūsu argumenti nepaskaidro kāpēc veikala darbinieki ir rupji un komunicē tikai krieviski.
Nu es jau nesaku ka visās ir, lūdzu lasam teksts no iepriekšējā komentāra : (vairumā maxima veikalos tādas ir uzstādītas) ja Tu domā ka zāles darbiniekiem nekā cita nav kā tikai kārtot veikalu nu man ir žēl jo viņiem darāmā ir pietiekoši citreiz pat citu darbinieku darāmos uzkrauj ,jo daudzās tirdzniecības vietās ir darbinieku iztrūkums un ir pat bijis tā,ka kasieriem ir jāpilda zāles darbinieku uzdevumi tikai tādēļ ka nav kas strādātu. Nu Tu vari aizrādīt cik Tu vēlies, bet nu kādam uz tie saucieniem nebūtu jāklausās pēc būtības jo Tu neesi ne viņu priekšnieks ne menedžeris. Tev arī ir jāsaprot tas, ka tas ka neatrodās tirdzniecības zālē nenozīmē ka atpūšas vai ir pusdienās , tajās noliktavās iekšā ir tik daudz kastes plusā ja atved jauno preci , tad ir jāiet viņa atrast, jo ne visu tev iedot jau pasniegtu. Labrīt, pirmo dienu dzīvojam Latvijā? Uz tirgus un visur citur arī būs lielākā daļa krievu, un Tu vari brīnīties cik Tu vēlies, bet arī ļoti liela veikalu daļa neņem darbiniekus tikai tādēļ ja nav krievu valodas , tas nekas ka zini latviešu. Varbūt reti kāda vietā pieprasīs tikai latviešu un paveiksies, bet nu dzīvē ir savādāk. Liela daļa pašas Latvijas sastāv no krieviem, vai tādiem kuri dzima Latvijā bet visu dzīvi runā krieviski. ( Pēkšņi visi tādu patriotismu uzstāda kad ak jel kur Tu biji visus šos gadus ka tikai tagad pa krieviem ieminējies?) Te var diskutēt un diskutēt cik vien sirds vēlās.
Es visus veikalu darbinieku komentārus izlasīju un īsti nesapratu kāpēc man, kā klientam, vajadzētu uztraukt uzņēmuma iekšējās problēmas? Es, kā klients, redzu to, ka ir rindas, prece nav izlikta u.c. lietas, kas mani neapmierina - vai tā ir darbinieku vaina - nezinu, un man tas nav jāzin, es tikai redzu bardaku un rupju attieksmi, kas mani kā klientu drīkst neapmierināt, jo vairs nav padomju laiki, kad nav izvēles kur iepirkties, es redzu problēmu un par to informēju veikala vadību, kas pie tā ir vainīgs, to risiniet iekšēji (ņemot vērā Jūsu garo sarakstīto palagu, pieņemu, ka strādājat Maximā). Par valodām pat komentēt vairs netaisos, es uzskatu, ka, ja valsts valodā darbinieks nespēj apkalpot cilvēku, tad šādam cilvēkam nav vietas apkalpojošā sfērā, patīk Jums vai nepatīk, bet arī likumā rakstīts tas pats. Ok, var iet tikai ar krievu valodu strādāt tirgū, ar attiecīgo publiku, bet diezvai Maxima vēlas šādu līmeni saviem veikalien
Dīvainais cilvēk, kasierim ir jāpaspēj ne tikai kasē sēdēt, bet arī produkciju plauktos izlikt. Mazākos veikalos katram kasierim ir sadalīti plaukti, kur ir jāpiepilda. Ja viņš sēdēs kasē, tad tādi sūdzambībeles kliegs ka tukši plaukti stāv. Kad tiem cilvēkiem būs gana vienreiz. Un taču nav kauna nemaz ienākt veikalā un savus noteikumus uzstādīt. Jūs atrodaties cita teritorijā, nevarat savaldīt emocijas, neprotat neko vairāk par vienu valodu, sēdiet pie ratiem mājās!
Vai mani kā klientu tas uztrauc? Nē, neuztrauc, veikalu vadībai ir jāsatraucas, lai veikals darbojas līmenī un var gan apkalpot klientus, gan izlikt preci, kā minēju citā komentārā, tam pašam Rimi tādu problēmu nav. Saprotu, ka komentāros savākušies veikalu darbinieki, kas šo uztver personīgi, bet klientiem nav jācieš dēļ sliktas darba organizētības. Un runāju 4 valodās, kas ir veselas četras reizes vairāk kā konkrētās Maximas pārdevējas, bet tas nenozīmē, ka man Latvijā jārunā citā valodā.
Maza samaksa, iespējams papildus darbi un vel pīķa stundā vienam apkalpot cilvēkus. Es arī būtu neapmierināts.
Zālē darbinieku arī nav, viņi sēž un pēc vairākkārtējām pircēju sūdzībām atnāk no citām telpām, tur tas joks.
Kura laika tad viniem butu jaiet partraukuma?vai ari jus domajat ka cilveks var bez partraukuma stradat 8 un vairak stundas?jus darbiniekus par vergiem turat,vai?nekad nevar zinat kura bridi bus cilveku piepludums katra diena tas ir savadaks,es zinu,nacas sava dzive pastradat gan maxima gan rimi...viena diena tas bus 12 tos,nakasja ap trijiem,jusu kantori laikam ja rakstits ka iesiet rīt 12tos,vai vnk uzliksiet zimīti partraukums tad viss,un Jums pie kajas vai tur gaida kad vai ne.Jus esat pasaules nabs vai?ka ari pat ja cilveks nak no noliktavas nenozime ka vins tur sedeja kartis speleja kamer Jus "nabadzins" rinda mocijaties,noliktava atrodas preces kas jafase,jasaliek konteineros,galu gala vienkarsi atrast lai izliktu zale,jauztaisa cenas un daudz kas cits...
Neesmu ne priekšnieks, ne menedžeris, esmu pircējs, kura labsajūta uzņēmumam vajadzētu būt pirmajā vietā, jo es un citi pircēji tērē savu naudu uzņēmuma veikalā, ja ir vienalga vadībai un veikala darbiniekiem, tad sorry, nauda tiks tērēta citur - būs Lidl, Rimi u.c. Saprotu, ka esošajiem vai bijušajiem veikala darbiniekiem var nepatikt to dzirdēt, bet klientam vienmēr ir taisnība.
Es jau nerunāju par to ka kasieriem,vismaz kad es tur strādāju,lai strādātu tieši kasē bija jābūt vismaz 2 kat latv.val.zināšanām(ja esi krievvalodigs),kas nozīme ne tikai saprast klientu bet ari mākt atbildēt,nezinu ka tagad.un bieži nāca maximas komisija parbaudīt zināšanas sarunas gaitā.bet atceros pat tagad kundzi, kura sarikoja skandalu par to, ka atbildēju citam klientam krievu valodā,neskatoties uz to,ka klients pats runāja krieviski.teica ka mani jaatlaiž,jo nedrikstu darbā runāt krieviski,kaut gan ar viņu runāju latviski.ta ka nojaušu ka šeit tada pati situacija.un klients-22-Jums jāaiziet pie ārsta,parbaudit galvu,ka ari parbaudīt ambiciju līmeni asinīs...
Var just, ka esat strādājis/-usi kasē, sāpi caur komentāru var just, bet man kā klientam neinteresē Jūsu konkrētā pieredze, jo konkrētās Maximas kasierēm nav nekādas 2.kategorijas, variet aizbraukt un pārliecināties. Un paldies, galva un ambīcijas kārtība, ne velti kasē nesēžu :D
Nav tada likuma un jedziena "klientam ir taisniba"patik jums tas vai nav,varat kaut visus matus izraut sev uz galvas meginot pierādīt pretejo,ja nu tikai kada darga veikala,kur nak bagati klienti un kuru kritikas del var ciest un zaudet naudu,un tas noteikti nav maxima,rimi,un citi lidzigi veikali...seit es redzu tikai reklamu lidlam vai rimi,bet ja palasit sudzibas portala tad pat par tiem veikalu tikliem ir lidzigas sudzibas,par lidlu mazak,bet tas vel gadu nav nostradajis latvija...protams laipniba velama un valsts valodu zinasanas ir obligatas...bet saja gadijuma tas ari ir viss par ko var pasudzeties...diez vai no kasiera atkarigs cik kases saja bridi vai diena strada.un ko tiesi jus gajat parbaudit-cik kases tagad stradas pec jusu sudzibas?domajat ka vel 10 atvers?ja nav kam stradat tad ari nebus.un nevar spriest pec jusu sudzibas kas tiesi jums nepatik kasiera attieksme,var but ka ta vienkarsi konkreti jusu uztvere un konkreti jums tas cilveks nav patikams.