Maxima - Slikts serviss
Šodien 26.02.2022 iegāju veikalā plkst 21: 55 veikalā ar konkrētu mērķi. Apsargs ielaida, jo teicu, ka zinu ko ņemšu un iepirkšanās būs ātra, līdz veikala aizvēršanai līdz plkst 22: 00 paspēšu. Piegāju pie augļu nodaļas-darbiniece piedāvāja atnest svaigas zemenes no noliktavas. Skrēju uz pašapkalpošanās kasēm, jo pārejas bija slēgtas. Pašapkalpošanās kases galvenais kasieris atļāva pārējiem pabeigt pirkumus, taču man teica, ka kases ir ciet un viņš gribot mājās. Bija plkst 22: 00. Kamēr viņš izturējās pret mani ar necieņu, bija jau laiks 22: 01 un viņš lika man atstāt veikala telpas, noliekot preces nost.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā un kurā datumā ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda
Комментарии (19)
Tā ir ka apsargi laiž tapēc parasti nelaiž. Nav ko skriet pēdējā brīdi un ja palaiž, tad fiksi nevis gaidi kamēr vel no noliktavas preci atnesīs.
Atzīstu arī savu vainu, bet pārdevējam nav tiesību mani pazemot citu cilvēku priekšā un pacelt uz pircēju balsi.
Ja nepārspīlē un tiešām tā bija, tad protams tas nav korekti.
Pārdevējam paceļot balsi un kad pajautāju ko man tagad darīt ar pārtiku ,kas ir grozā,kad kases ir slēgtas ,viņš augstos toņos pateica,ka jāiet mājās un lika pamest man veikala telpas. Tāpēc es atzīstu savu vainu,ka atnācu par vēlu,bet uzskatu,ka arī apsargam tad nebūtu jālaiž iekšā,kā arī tas nav iemesls pacelt pārdevējam uz mani balsi ,kad pajautāju ko darīt ar pārtiku grozā
Redzi citi sūdzās, ka pēdējās minūtes nelaiž šeit atkal gadijums, ka ielaida. Varbūt pārdevējam paugstināts balss tembrs vai arī skaļi runāja, lai būtu saprotami. Pa lielam neko citu jau pateikt nevarēja, ka kases slēgtas un likt atstāt telpas.
Man radiniece arī strādā RIMI par pavāri taisa suši un tamlīdzīgi. Dažreiz apmeklētāji viņu traucē prasot par kaut kādiem produktiem, lai gan vispār nav sakara un viņai tāds balss tonis un tembrs, kad klients reali domā, ka bļauj virsū un pat apvainojās, ja pasaka, ka nezin. Es piemēram lielā dzīvoklī varu dzirdēt otrā galā, ka viņa pa telefonu runā. Tagad arī daudziem maskas un lai neatkārtotos un būtu saprotami, tad paaugstina balsi.
Šis pārdevējs strādā maxima jau sen un ļoti bieži ir bijusi saskarsme ar viņu un vienmēr ir bijis ļoti pieklājīgs un runāja normālā tonī,bet tas,kas notika vakar ir vienkārši nepieņemami.
Sveika!
Ja neesi strādājusi tirdzniecībā, tad Tev varu paskaidrot. vienalga kādu un kuru preci vari nopirkt pirms darba laika beigām, tas ir veikals strādā līdz 22.00, tas ir darbinieku laiks un pēc 22.00 viņiem jau vairāk nemaksā.
un ir tirdzniecībā likums, ka nevar sist čeku ārā jau 22.00;22.01
Tu sev mierīgi vari nopirkt vēl 21.59, bet pēc tam vairs nevar. Diemžēl ir tāds likums un tie kas nestrādā tirdzniecībā nezinās un nesapratīs un jekurš , kurš strādā tirdzniecībā 12, 14h gribēs ātrāk mājās tikt!
P.s Vajag laicīgāk iet uz veikalu un nečakarēt darbiniekiem darba pēdējās minūtes (pati strādāju tirdzniecībā un es zinu , cik ļoti kaitinoši, ka cilvēks vēl atrodas veikalā pēc mana darba laika) Cieņu pret citiem arī vajag. Darbiniekam darbs ir līdz 22.00 un viņa darba laiks ir beidzies un viņiem nav pat tiesību pēc 22.00 jūs apkalpot! :)
Tātad,sāksim ar to,ka esmu strādājusi apkalpošanas sfērā un es konkrēti zinu,ka PĀRDEVĒJAM NAV TIESĪBU pacelt balsi uz pircēju ,tas ir pirmkārt, otrkārt, pārdevējam nav tiesību pazemot pircēju citu pircēju priekšā. Treškārt, iepriekš jau minēju ,ka atzīstu savu vainu,ka ienācu veikalā par vēlu,BET atkal jautājums,kāpēc apsargs mani ielaida un teica ,ja kko vajag,lai ātri skrienu? Kāpēc man stāvot pie pašapkalpošanās kasēm ,tas PĀRDEVĒJS ļāva pabeigt citiem pircējiem savus pirkumus?tik pat labi plkst ir 22:01,viss kases ciet un nevienam neinteresē,ka piens palika nenoskenēts. Un ja PĀRDEVĒJS nebūtu sācis nelaipni sūtīt mani mājās un pamest veikala telpas,es būtu paspējusi visu nopirkt,jo rokās bija vien pāris preces. Un,runājot par to,ka pārdevējam nav tiesību apkalpot pēc 22:00...pārdevējam nav tiesību,bet viņš to var darīt ,cik reizes ir bijis tā,kad 21:59 apkalpo ar alkoholu un 22:01 es maksāju par parastajam pārtikas precēm. Kā arī,ja apsargi ielaiž pēdējā laikā,tad iepriekš vienmēr tika apkalpots ikviens veikala klients,starpcitu, rimi nekad nebūs tāda attieksme kā maxima, viņi tad vai nu vairs nelaiž ,lai nenotiktu ,kas tāds,vai arī tad apkalpo. Un es savas tiesības zinu un vēlreiz atkārtošos ,atzīstu savu vainu,ka ienācu par vēlu,BET tas neļauj pārdevējam ar mani tā runāt ,jo pat apsargs,kas stāvēja pārdevējam blakus,bija apmulsis no tā,kā viņš ar mani runā. Tātad,savas tiesības es zinu,sūdzību uzrakstīju,lai iesniegtu to veikalam,nevis lai kāds man mācītu un stāstītu par pārdevēja un pircēja tiesībām. It īpaši nezinot un neizprotot situāciju ,nav jārunā vispār par cieņu,jo pirmkārt,tā bija necieņa pret mani kā pircēju. Līdz ar to ,izvērtējot visu situāciju, kā arī pārzinot savas tiesības ,rakstīju šeit sudzibu veikala vadībai,nevis ,lai kāds man mācītu cikos un kas man ir jāpērk. Esmu ļoti saprotoša un vienmēr cenšos izprast katra cilvēka rīcību,taču,ja cilvēks nevar nostrādāt tās 12h ,tad laikam nav īstā vieta,kur strādāt . Pati esmu strādājusi 12h un arī naktsmaiņās,Taču nevienam pircējam tas neinteresēs un vienemr ir jābūt laipnam!
Pa lielam apsargs ātri palaida un palaida taču vienkārši nepaspēji ātri un viss. Ja nebūtu gaidījusi kamēr no noliktavas preci atnesīs, tad arī būtu paspējusi. Par pārējiem pircējiem runājot viņi ir jau procesu uzsākuši pirms tā laika savukārt jūs nē un laiks ir iztecējis. Par to kādā manierē izturējās darbinieks nemāku teikt taču zinu, ka apmeklētāji parsvārā pārspīlē vai ir ļoti viegli aizskaroši.
1.Čeka laiks ir pirmā izsistā prece
2. 22.01 tas cilvēks ko tu sauc par pādevēju vairs nav pārdevējs, bet gan parasts cilvēks, viņa darba diena ir beigusies
3. te var labi redzēt cik "saprotoša" esat
4. ja apsargs nebūtu ielaidis sūdzība būtu par to ka vel ir 5.min bet mani nelaiž iekša
Vienkārši nākamreiz padomājiet vai iet veikala 21.55, vai labāk aiziet uz veikalu no rīta vai ātrāk.
Pārdevējs arī ir cilvēks.
Es pati strādāju 14h un es zinu, cik ļoti vakarā gribas tikt mājās.
Par to , ka pārdevējam nav īstā vieta kur strādāt... uhhh..
Katrs grib nopelnīt naudiņu un it īpaši ir dabūt darbu, kur strādāt 8h ir ļoti grūti.
Nu uzskatu, ka pārdevējam nebija laba diena, garas stundas un daudz ikdiena darbu.
Bet nākamreiz apdomājiet vai iet 21.55 veikalā iekšā!
Diez ko jauka nebūtu, ja Tev 22.00 vēlētos aizkavēt Tevi + tajā brīdī cilvēkam vairāk nemaksā!
1 minūte neko nemainītu. Pārdevēja sliktā diena nav jāizgāž uz klientu,viņam nav tiesību uz to. Kā arī ,ja klients aizkavē darbinieku ārpus darba laika, darbiniekam jāpaliek laipnam un laipni jāpasaka ,ka diemžēl vairs neapkalpos. Viss. Problēma tiks atrisināta ,nevis pazemot mani citu priekšā un nelaipni bļaut uz mani,Lai eju prom
Esam reali, ka tā nav viena minūte un cik zinu vismaz citās situācijās, tad parasti darbinieki bieži vien skrien uz pēdejo/iem transportiem, lai tiktu uz mājām. Es pareizi saprotu, ka maskā paugstinātā toni, tā lai dzirdams pateikt, ka kases ir slēgtas un likt atstāt veikalu ir dusmu izgāšana, pazemošana un cieņas aizskaršana? Nopietni?
stāsts no dzīves
strādāju par pārdevēju, veikalā ienāca kundze 3.min prims slēgšanas un gribēja mērīt drēbes es viņai paziņoju ka tūlīt slēdzamies, viņa teica lai pagaidam, es viņai pateicu 10 euro un pagaidīšu, kundze aizgāja dusmīga, bet es savus 10 euro nedabūju, jo pēc 22:00 maksā dubultā, tas nav mans darba laiks, ir jau vēls un iepirkties vajag laicīgi.
Nu Tur ir jāpierāda, ka pārdevējs ir baigi bļāvis :D
Noteikti skaļākā tonī pateica Tev bye, bet nu ir firmas,kur neļauj pēc 22.00 izsist čekus , saistība ar gramatvedību.
Vienkārši NĀKAMREIZ ejiet veikalā laicīgi :)
Noteikti sekos klientam ir taisnība, bet nu diemžēl varu pateikt, ka paši klienti ir, kas baigi brūk virsū!
PĀRDEVĒJU darbs ir ļoti smags un daudz kas var piegriezties arī!
Man arī liekas ka skaļākā tonī pateica čau, jo reti gadijumu, kad darbinieki ar apmeklētājiem kašķējās. Pa lielam autore ir situācijas iniciātore un vel kaut kas nepatīk. Nebūtu gaidijusi, ka preci atnesīs no noliktavas, tad būtu viss bumbās, bet tagad apsargs vainīgs, ka ielaida un darbinieks, ka neapkalpo un liek pamest telpas.
Pēc autores komentāra saprotams, ka nāk katru dienu 22.00 uz veikalu. Vispirms jāpierāda vai kasē uz viņu tiešām kliedza, ko var stipri apšaubīt. Visu laiku tika ielaista un apkalpota. Tikai diemžēl neviena pateicība veikalam no dāmas nav uzrakstīta par to, ka vienmēr apkalpoja pēc darba laika beigām.
Tagad vienu vienīgu reizi pateica, ka veikals slēgts un viss- tāda lapa uzrakstīta! Kauns! Acīmredzot jūs veikalā jau pazīst un pareizi darīja, ka neapkalpoja. Vispirms vajag ar cieņu izturēties pret veikala darbiniekiem . Ja pašai nav cieņas pret citiem, negaidi to pret sevi. Naktī zemeņu savajadzējās? Nopietni? Februārī? Viņas nav ēdamas šajā sezonā nemaz!
Pati melo apsargam, ka viņa ātri, bet nē, stāv gaida kad atnesīs ko no noliktavas. Darbinieki nav debīli. Viņi katru dienu sastopas ar pircējiem, kas melo- es tikai vienu lietu un iešu mājās! Rezultātā tiek iekšā veikalā un ieslēdz gliemeža ātrumu. Man būtu kauns kā tādai rīmai skriet uz veikalu pēdējā minūtē un uzrakstīt sūdzību.
Nevienam darbiniekam nav pienākums strādāt pēc sava darba laika beigām! Nevienam! Ja tev noticēja, ka badā mirsti un ielaida, tad esi normāla, skrien un pērc. Nevis gaidi plastmasas zemenes no noliktavas!
Veikals klientiem ir jāpamet 10min pirms veikala slēgšanas nevis 22:00 vēl jāsit kasē iekšā prece. Daudzi ir pieraduši ja reiz veikals strādā līdz 22:00 tad it kā viņam ir tiesības aizsturēt kasieri darbā. neviens no klientiem nevēlas iejusties pārdevēja ādā un neizsprot cik grūts ir tas darbs un cik stundas dienā viņi reāli nostrādā, un attiecībā pret nostrādāto laiku viņi saņem kapeikas. Tālāk labāk nekomentēšu