Maxima - Slikts serviss
Labdien. Šodien Iepērkoties Lielvārdes Maximā piedzīvojām diez gan nepatīkamu situāciju. Braucot pēc vizītes pie ārsta nolēmām iepirkties. Kopā ar vīru un trim bērniem devāmies uz maximu. pirmkārt jau veiklā bardaks. Plkst 10.30 pustukši plaukti. Strādā tikai pašapkalpošanās kases. No stāvējām pie parastas kases 15 min ar cerību ka kāds atnāks bet nekā. Pie pašapkalpošanās kasēm vietas maz. Mums divi ratiņi, produkti, bērni. Nosprostojā ieeju pie pašapkalpošanās kasēm. Kasiere stāv, skatās. Palīdzību vispār nepiedāvā. Vēl purkst ka mēs vietu aizņemam. Jāsaka diez gan bieži Lielvārdes Maximā strādā tikai pašapkalpošanās kases. Piespiedu kārtā visiem jādodas pie tam kasēm. Pensionāriem grūti, ģimenēm ar bērniem grūti, kaut vai tāpēc ka tur ir maz vietas. Atlaižu kartes bieži tur neņem pretī. Lielvārdes Maximā ir daudzbērnu ģimenēm nedraudzīgs veikals. Noteikti tur vairs ne iepirkšos un arī saviem radiem un draugiem ne ieteikšu.
Labdien!
Šis laiks ir sarežģīts ikvienam no mums – gan jums kā klientiem, gan mums kā tirgotājiem, nodrošinot nepārtrauktu preču pieejamību ik dienu. Tā pat mums arī regulāri jāpielāgojas valdības lēmumiem, tos ieviešot praksē veikalos - esam ieviesuši vairāk kā 40 dažādus drošības pasākumus, lai rūpētos kā par klientu, tā darbinieku drošību. Ņemot vērā izsludināto ārkārtas situāciju, arī mūsu darbinieku ikdiena ir mainījusies –ir dažādi ģimenes apstākļi, kas rada darbinieku prombūtni, tā pat ir biežākas saslimšanas kā ierasts, kas sakrīt ar šo ārkārtas situācijas laiku. Mūsu kolēģi veikalos strādā, lai pēc iespējas ātrāk un kvalitatīvāk apkalpotu klientus. Esam arī apzinājuši pieejamos resursus un iespēju robežās novirzām kolēģus uz veikaliem, kur ir lielāka klientu plūsma. Lai padarītu iepirkšanos vēl ērtāku un operatīvāku, uzstādām papildus pašapkalpošanās kases un aicinām tās jūs arī aktīvi izmantot. Tā pat aicinām pasūtīt “ Maxima” preces, izmantojot attālināto iepirkšanos pie mūsu sadarbības partnera Barbora www.barbora.lv.
Aicinām būt saprotošiem un cienīsim viens otru šajos sarežģītajos laikos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Комментарии (3)
Ja vajadzīga palīdzība, ir jānospiež sarkanā palīdzības poga uz ekrāna. Darbinieks parasti stāv pie sava monitora un seko līdzi visiem pircējiem vienlaicīgi. Darbiniekam nav pienākums iet katram klāt, ka palīdzība netiek lūgta (sarkanā poga).
Paldies karte skenējas tieši tāpat kā preces caur skeneri.
Aizmirsu piebilst ka pogu nospiedām gan. Bet nu tā pat neatnāca. Tikai noburkšķēja ka aizņemam vietu un citiem tracējam
Lai jums cik bērni, tas taču nostāties tā, lai ieeja nav nosprostota. Turklāt, ka ir divi pieaugušie, viens taču varētu mazliet savus bērnus savākt. Ja galīgi nav savācami un kāpj visur kur nevajag, tas taču ar viņiem iziet no kasu zonas laukā pagaidīt pāris metrus tālāk.
Esmu bijusi lieciniece, kad atnāk ģimene ar bērnu (vienu). Bērns kāpj uz svaru zonas (tur kur jāliek prece). Vecāki neko, tikai aizrāda kasierei, ka redz viņai esot stulbi roboti. Kasiere cenšas skaidrot, ka uz svariem jāliek tikai produkti un bērnam tur nav jākāpj. Vīrietis dusmīgs sāk protestēt, kā tad tā, kā gan viņš tagad aizrādīs savam bērnam. Sieva vispār stāv un acis tikai blisina. Biju tā ļaunā pircēja, kas neizturēja un pateicu, ja viņi nevar savam bērnam neko pateikt, tad to varu izdarīt es. Bērnam kādi 4-5gadi un viņam viss ir atļauts. Prom ejot kasierei novēlēju izturību, jo tā ģimene ar savu izutināto cukurdupsi tur joprojām palika cenšoties pierādīt, ka viņu bērns nav vainīgs pie tā, ka kase apstājas un neskenē.