Maxima - Slikts serviss
Pie pašapkalpojošās kases ļoti bieži nav kasiera, kas varētu sniegt atbalstu, kasieris jāmeklē pa visu veikalu. Tā kā man nebija laika gaidīt, kad pārdevēja atnāks gāju pie info kases. Vismaz tur bija pārdevēja.
Cenas neatbilst, kas atrodas pie plaukta un kas kasē. Par to pasakot kasierei viņa pat necenšas atrisināt situāciju. Beigās tikai pateicu, lai aiziet apskatās pie plaukta, ko protams viņa neizdarīja. Tādā veidā maldinot pircējus.
Par laipnību nemaz nerunāsim, neatsaucīgas pārdevējas.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar atbildīgajiem darbiniekiem tika veiktas pārrunas un atgādināti viņu tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Комментарии (4)
Maximā ir jāzin savu vietu. Sen jau zināms ka pukstēt un čīkstēt tur nevar. Neredzu jēgu šai sūdzībai jo nekas tajā veikalu ķēdē nemainīsies. Ir pienācis laiks samierināties.
Veikala adresi mums pašiem ir jāuzmin?
Tomēr bija viena kasiere jebkurā gadījumā nav kasieres pienākums un pieļauju, ka jau tā viena pati rāvās uz visām pusēm.
Nerāvās gan uz pusēm kasiere tajā brīdī pie info kases! 😉 Tas bija no rīta.
Un tā jau nav pirmā reize, kad tanī veikalā pie pašapkalpojušām kasēm nav nevienas pārdevējas! Stāvi un gaidi, kad atnāks pārdevēja.