Maxima - Slikts serviss
Kasiere pirms ņem preci novelk masku un nobrauc pirkstus gar degunu. Sākt izteikt kautkādas pretenzijas, esmu dzirdes invalīde un ko viņa tur Saka nesaprotu. Izrādās kaķu smilšu paku jāliek neviss guļus bet stāvus pozīcijā. Kopš kura laika, maxima jūsu darbinieki var noteikt un izteikt pretenzijas pircējiem kādā pozīcijā preci jāliek... Un būt ar to neapmierināti. Vai es uz jūsu veikalu eju un tērēju savu naudu, lai saņemtu pretenzijas no jūsu darbiniekiem. Izvēle šai rajonā ir plaša, un laikam darbiniece var atļauties aizbaidīt klientus.
Tas bija 16.06.21 kasiere 210 1.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā, datumā un ap pulksten cikiem ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Lidoņu iela 30a, 202116 jūnijs pulksteni 20:39:12 kasieres numurs uz čeka 210 1
Комментарии (1)
Kas vainas degunam bija? Ja brauktu pa dibenu, tad jau viss būtu super? Darbinieks labāk zinās kā likt preci, jo viņš ikdienas strādā šajā jomā. Esmu redzējusi tik gudrus pircējus, kas pat dārgā alkohola pudeles krauj piramīdās vienu uz otras, blakus piemēram noliek arbūzu ( kas rispinās pa lentu). Pēc tam ir šausmīgi neapmierināti, ja viņiem pasaka nekraut tādas kaudzes turklāt ar plīstošām precēm. Un sāk trakot, ja pudele nokrīt un saplīst. Smiltis guļus stāvoklī birst laukā un piedrazo lentu. Rezultātā lenta bloķējas un uz priekšu neslīd. Jums taču nepatiktu, ja jūsu priekšā pēkšņi kase pārtrauktu strādāt.