www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss

Maxima - Slikts serviss

veikalā pārdošanā ielikta Laša fileja, bet ja Tu vēlies nopirkt tad nedrīkst mazāk pirkt kā vienu KG. Vai Jums Maxima vadība neliekas, ka šādā veidā tiek diskriminēti cilvēki, kas dzīvo vieni vai divatā. Kādam vēderam ir jābūt, lai vienā reizē apēstu zivs filejas 1 KG. Saldēt laša fileju atkārtoti nevar, jo zivi divreiz sasaldēta nav ieteicama lietošanai. Te varētu daudz un dikti rakstīt. Pretīgi, kā Maxima izmanto, ka cilvēkiem Covid laikā nav īpašas izvēles.

01.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от uznemums Maxima Latvija Ответ от представителя 01.04.2021

Labdien!

Laša fileju veikalos tiek griezta tikai pēc klienta pieprasījuma un tikai uz divām vienādām pēc svara daļām, lai visiem pircējiem būtu iespēja nopirkt kvalitatīvu produkta gabalu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
Maxima Latvija

Дополнено locmelemarite 02.04.2021

tik lielus gabalus neviens normāls cilvēks nevar apēst, tas nozīmē ka šī prece domāta tikai lielajām ģimenēm. Un tā skaitās cilvēka diskriminācija. es domāju, ka šis jautājums jānodot tiesībsarga birojam kā arī patērētāju tiesību izskatīšanai. Maxima ir ļoti bezkaunīga un pārkāpj visus Latvijā noteikties cilvēktiesības normas, Es saprotu, ka algu pēc Maksimā nestrādā neviens kurš būtu īpaši apveltīts ar domāšanu, bet zivs fileju var sadalīt atbilstoši prasītajam un pēc veikala novērtējuma gabalam kuru uzskata par nekvalitatīvu pazemināt cenu un kvalitatīvam paaugstināt cenu (informācija īpaši tiem kam ar,,,,,). Un vēl viens jautājums Maxima kuru tad gabalu jūs uzskatat no laša filejas par nekvalitatīvu>>>>>>?

Дополнено locmelemarite 02.04.2021

Jā un vēl pats galvenais jautājums, kāpēc maxima pārdot zivs fileju kurai kāda no daļām ir nekvalitatīva, kā to saprast. Kā piemēru varu minēt, ka Maxima ir ļoti tālu no tā lai šinī veikalā pirkto Laša fileju lietotu svaigā veidā, tad kura no zivs filejas daļas Maximai šķiet nekvalitatīva un kāpēc nekvalitatīva prece vispār tiek tirgota. Jūs taču nenoliegsiet , ka jūs rakstāt, ka visiem gribas kvalitatīvu?

Комментарии (4)

R Rūdolfs Grundmanis 05.01.2021
Lielisks ēdiens

Akrapoles Maximas bistro zonā vienmēr superīgs ēdiens un smaidīgas darbinieces! Īpaši jāpaslavē maiņas vadītāju Initu, kas vienmēr čakli strādā, ātri gatavo un ēdiens vienmēr ir super garšīgs!

S Sudzibas.lv Admin 18.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A Anna Leimane 04.04.2021

Zeme atveries ! Lasis no laiku laikiem tirgojas tā un ne citādāk! Ko tad tur griezt nost? Ja jau gribējāt nopirkt gabaliņu, varējāt palūgt,lai jums nogriež astes gabaliņu. Pirmo reizi tādu brīnumu redzu. Priekš tādiem ņaudētājiem un kapeiku p*sējiem pārdošanā ir jau safasēti laša gabaliņi. Kur problēma pirkt 100 gramus jau safasētu lasi?

V Vajpratsha 04.04.2021

Nekvalitativa prece nozime ja NORMALS cilveks atnaks nopirkt visu gabalu vai to pusi,bet tas bus sagriezts mazos gabalos tadiem ka jus,vinš nepirks to zivi.kur problema nopirkt vakuma iepak.pardošana esošos zivs fil.gabalus?ir taču tadi?bet jus gribat tieši to,jo tas ir letaks?tas ir tas pats ja akcija ir čipsu pakai kur 220g iekša,bet jus gribat tikai pusi vai pat mazako dalu,tad kas,prasisiet lai veikals tirgo mazas čipsu pakas?vai ja atlaide kolai 2l,prasisiet lai jums no turienes atlej 0.5 jo tad sanak letak neka nemt vnk 0.5?Akcija konkretai precei,viss ir noradits,labakaja gadijuma sagriezis uz pusem.nepatik ej uz rimi vai uz stockman

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы