Maxima - Slikts serviss
Šodien iepirkos maximā, pašapkalpošanās kasēs. Kad nonācu līdz precēm, kuras jāmeklē katalogā izrādījās ka lielāko daļu preču kas man bija paņemtas nav katalogā, un dažas no tam precēm agrāk bija kataloga to es atceros, jo pārsvarā iepērkos tieši pašapkalpošanās kasēs. Nācās gaidīt kamēr konsultants tas preces man ievadīs manuāli, uz manu jautājumu kāpēc preču nav, atteica ka tas ir maximas ofisa ziņā, papildināt katalogu, kad apjautajos tad kāpēc nekas netiek papildināts un kāpēc viņas neziņo par to vadībai saņēmu atbildi ka par to tiek ziņots katru dienu bet tas nevienu neuztrauc, ka visdrīzāk jāsūdzas pašiem pircējiem. Maxima, kas notiek, kāpēc man pircējam jātērē laiku sūdzībai, ja jūs jau zināt par problēmu bet negribat risināt?
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lūdzam noprecizēt veikala adresi un atsūtīt kases pirkuma čeku uz [email protected] .
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Ar cieņu,
MAXIMA Latvija SIA
Добавить комментарий