Maxima - Slikts serviss
Maxima, kas notiek? Kāpēc man, nākot veikalā 8: 00 no rīta, jāiet uz pašapkalpošanās kasēm? Es netaisos mācīties tur strādāt, es maksāju jums naudu, jums mani jāapkalpo. Tā tam nav jābūt, no rīta ka arī visu dienu jābūt pieejamām arī parastām kasēm! Nav darbinieku-pacēliet algas galu galā, tad arī cilvēki nāks strādāt! Bet tas na jābūt par klientu problēmu!
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.Noskaidrosim strapgadījuma apstākļus.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
MAXIMA Latvija SIA
Комментарии (22)
Maksā naudu tu par precēm un pārtiku, ko pērc. Darbiniekiem maksā Maxima un tu tur nekādā veidā neesi iesaistīts. Nepatīk - ej un strādā pie kases.
Es nesaku ka maksāju darbiniekiem,bet veikali pastāv pateicoties klientiem.Lai tad pie ieejas uzliks pazinojumu par to,no cikiem strādās parastas kases,lai nemulsinātu pircējus.Tad es nākšu galu galā citā laikā.Bet vienalga uzskatu ka man jābūt izvēlei,kur iet,uz parasto kasi vai pašapkalpošanas
Kādai vēl izvēlei tev ir jābūt? Maxima izvēlās, kā viņi grib pieņemt maksājumu, ar kasieri vai bez. Tev ir citas alternatīvas kur iepirkties, ja neapmierina.
Pasaule negriežas ap tevi. Maxima dara tā, ka ir ērti viņiem un darbiniekiem, jo bez darbiniekiem nevarētu arī pastāvēt maxima, bet ja aizies pāris nepārāk gudri pircēju no viņu veikala - viņiem tikai par labu nāks.
Gan jau esi no tiem, kurš stāv un skaidrojās, kāpēc čekā ir par trīs centiem vairāk izsists, nekā tu esi aprēķinājis savā blociņā.
Tad vismaz jābūt paziņojumam par to,ka no rīta strādā tikai pašapkalpošanas kases.To uzzini tikai atnākot uz kasi.Tas nav pareizi.
Kāda starpība kāda kase strādā? Kase paliek kase. Kases aparāts ir domāts, lai noskenēt preci un veikt pieņemt maksājumu. Tu ej uz veikalu, lai iegādāties pārtiku/preces vai, lai tev veikala darbinieks nopīkstina preci, nevis tu pats, jo TU TAČU MAKSĀ PAR TO.
Es principiāli neeju uz pašapkalpošanos, un vienai no kasēm ir jāstrādā saskaņā ar nolikumu. Pašapkalpošanās kasēs automāts visu laiku murmina kas man jādara, un tas novērš uzmanību.
Kā tu sabiedrībā uzturies, ja viens runājošs atomāts tev novērš uzmanību.tur ,katru reizi, nekas savādāks nav jādara, noskanē, novieto preci, "paldies" kartiņa ir/nav ,paldies par pirkumu,gaidīsim jūs atkal
Tad priekš kam vispār tur parastas kases stāv?Un es netaisos pelnīt naudu kasieriem,pildot viņu darbu.Viņas tikai stāvēs un skatisies monitorā,vai macīs vecas omes apietirs ar kasi.Tas ir tīrais murgs.Kasē lai sēž,nevis māca mani pelnīt viņai naudu.
Tas nav viegls darbs,atbildēt uzreiz par 4-6 kasēm,katram ir jāpalīdz,jāseko līdzi vēl lai nešmaucas.Jo ja kaut ko iznesīs nesamaksājot,konsultantam būs jāmaksā,tāpēc viņa arī skatās monitorā.Un atrod laiku lai pie katra pieskriet palīdzēt,un to arī jādara ātri.Tas nav viegls darbs.Ta kā nekādu algu Jūs viņai nepelnat,beidziet tēlot upuri
jūs kasieriem naudu nepalnat, no tā, kur pircējs norēķinās, kasieriem alga lielāka vai mazāka nepaliek.Viņiem maksā, lai viņi sēdētu un skatītos monitorā, jo ja nesēdētu, atkal būtu slikti. Vispār, ja jūs šo sūdzību uzrakstītu mierīgak, nevis "dariet visu manā vietā, es neko nemācīšos, es jums algas maksāju" cilvēki nostātos jūsu pusē
Kasiere pilda savus pienākumus saskaņā ar līgumu.Par to viņai maksā naudu,un nevis Jūs,bet darbadevējs,t.i.Maxima.Un ja viņai līguma rakstīts ka viņai jāseko līdzi pirkumiem monitorā,to viņa arī dara.Pat, ka Jūs pats teicāt- vecas omes mācās strādāt tajās kasēs, un kas jums liedz.Noskenēji,noliki,apmaksāji un viss,sēdieties limuzīnā un brauciet uz pili,ar smaidu uz lūpam.
Un es vislaik brinos kapēc cilvēki labāk stāv garās rindās pie parstajām kasēm, nevis ātri izskrien caur pašapkalpošanās kasi... Tagad sapratu, ka ir pamuļķi, kuri paši nav pietiekami attīstīti lai izdarītu to vienu lieko darbiņu un nopīkstinātu savu preci... Es gan labāk eju pie pašapkalpošanās kases, tas parasti ir 3x ātrāk nekā stāvēt aiz burkšķošām tantiņām
Nekas pie pašapkalpošanās kasēm cilvēkam ar normālu rievu daudzunu smadzenēs nav jâmācās, tur viss ir parādīts. Plus vēl vienmēr var kasierei pajautâg, ja nesaprot, kuri āboli jāsver. Bet ja ir tikai viena rieva un tā pati muguras lejasdaļā, tad nu problēmas būs visur.
Esmu gudrs ,vai nē ,lemt ne jau Jums.Netaisos nevienam neko jautāt un neko domāt,atnācu,paņēmu preci,uzliku uz kasi-kasiere izdara savu darbu-es apmaksāju.
Ar laiku vispār kasieru nebūs ir jau 21 gs. Jāsāk pierast. Tas nav mazais lauku veikaliņš.
Tu vari iet trīs mājās tālāk un neiet uz veikalu visā ogre zina par tevi pirms vēl sūdzību uzrakstīji un ko gribeji pirkt😅
Nu nopietni, tu nemāki darboties ar pašapkalpošanās kasēm?:DTas tak 100% ātrāk un ērtāk kā stāvēt rindā un gaidīt uz kasieriem. Un viss tik elementāri, ka mazs bērns tiktu galā. Oi, ko Dieviņš nav devis, ar biezpienu neaizpildīt:D
un tā ir Tava sūdzība?... it's a no from me.
kad parādījās pirmie pašapkalpošanās lifti, vai tad ar bija šādas sūdzības?
Kur varu pārskaitīt naudu autora ārstēšanai?
Nu vislabākās zāles šim būtu pārdevēja darbs Maximā.
Ventspils Maxima tāda paša problēma, vakaros no 20.00 nevienā kasē nav kasieres ,dienas laikā parsvara strādā viena kase.