Maxima - Slikts serviss
Labdien, man ļoti negribas atgriezties veikalā ne šodien, nekad vairs, jo šodien, 13. Jūnijā Maxima veikalos bija lieliskas atlaides, kuras vēlējos izmantot, bet pēc izcenojuma un atrašanās vietas nesapratu vai manai konkrētai būs atlaide. Veikalā bija mazliet nekārtība, bet es saprotu un man tas netraucēja iepirkties, tomēr meklēju kādu darbinieku, lai noskaidrotu vai ir atlaide un pie pašapkalpošanās kases zonas gāja garām darbiniece vārdā Svetlana. Es no muguras gāju viņai pakaļ ar ratiem un vairākas reizes saucu "atvainojiet", bet tikai pēc trešās reizes pagriezās, kad uzsitu pa plecu. Pajautāju, vai šai precei būs atlaide, uz ko man darbinieks atbildēja "nezinu" pagriezās un aizgāja prom. Es biju šokā, jutos tik nepatīkami, ka nezināju ko man darīt šajā situācija? Kāpēc maxima darbiniekiem nav apmācīts, kādam ir jābūt pret darbinieku? Vai tiešām ir žēl pusminūtes doties un noskaidrot vai ir atlaide vai nē? Kam tad zāles darbinieks ir domāts? Ļoti, ļoti rupji! Šī svetlana sabojāja visu vakaru. Vēl viens patstāvīgais klients (jo es dzīvoju pāri ielai jūsu veikalam) vairs nenāks, labāk došos tālāk uz rimi, kur man nereizi šāda attieksme nebija jāpiedzīvo, ļoti skumji!
Labdien!
Atvainojiet par radušos situāciju! Lūdzu, noprecizējiet, kurā MAXIMA veikalā Jums nepalīdzēja un nepieklājīgi atbildēja uz Jūsu jautājumu. Mēs strādājām pie tā, lai uzlabot klientu apkalpošanas līmeni un labprāt gribētu izrunāt šo situāciju ar darbinieci, lai tā vairs neatkārtotos. Atsūtiet informāciju uz [email protected].
Ar cieņu,
MAXIMA Latvija SIA
Комментарии (2)
Bet svetlana tiešām nezināja
Un es arī nezināju, vai tas nebūtu Svetlanas darbs noskaidrot? Savā darbā nezināšana nav risinājums, nezinu darbu, kur tas būtu ok