Maxima - Slikts serviss
Labrīt maximai! Šķiet ka pāris kasieriem nav izietas apmācības kā jāapkalpo klienti. (tie tiek kaut kā šķiroti)
iegāju nopirkt e-talonu, izstāvēju rindu, pie kases mani sūta uz blakus kasi, jo zēnam pie kases nebija aparātiņš.
Prasīju kur man tagad jāiet? Atbilde - tur! Prasīju vai man tagad jāiet uz to kasi kur tas aparāts ir? Atbildē saņēmu, ka kasiere izsitīs e-talonu. No blakus kases man uzbļauj, ja atnāks, pienāks izsitīs, es klientus apkalpoju. A kas es esmu, neklients. Izgāju ārā, atradu narvesen un nopirku savu e-talonu. Notikums 9.47, 18 janvaris, lūdzu paskaidrot situāciju. Spīķeru 8. Žēl ka nav darba diena, būtu uzgājis augšā un parādījis kuri superkasieri tie ir.
Комментарии (23)
Tā vienmēr notiek. Kad mani izlaida no psihenes, gāju uz Maximu pirkt gurķus un e)ļu un tad kasiere uz mani ļoti aizdomīgi paskatījās
"Kad mani izlaida no psihenes," - bija jau man aizdomas... :D
Jā. Ko vairs te teikt
Oh no, atkal personības dubultošanās. Atkal jāpieņem zāles
Esmu netradicionālais tītars Klu klu klu klu
Vajadzēja aiz rociņas aizvest? Kāpēc jāiet pārtikas veikalā pirkt e-talonu, ja ir iespējams biļeti iegādāties gan Narvesen, gan īpašajos biļešu aparātos? Turpat Spīķeros ir klientu apkalpošanas centrs, tātad aparātam ar būtu jābūt
Jā varēji mani aizvest. Domāts bij ka otra apkalpo klientus, bij jāstājās rindā no jauna pie otras kases. Darīt nav ko, 10 min nostāvēt un tad izrādās ka aparāta nav jāiet stāvēt vēlvienā rindā.
Iesaki pašai Maximai, lai izliek kādu lielāku informācijas lapu, lai pārredzami var redzēt pie kuras kases pirkt e-talonu, bet pie kuras tikai uzkrāt enerģiju jaunai sūdzībai.
Esmu vienīgais kurš nesaprata neko no rakstītā?
Lasīt jāmācās draugs.
"A kas es esmu, neklients." - pilnīgs neklients, ar visām izteiktām neklienta pazīmēm.
Paldies.
Šeit savācās visa tauta kam nav ko darīt un tik komentē, darba nav, sēž un ņirdz par citu cilvēku piedzīvotajām neērtībām. Lai ari ko es teiktu par kādu uzņēmumu, veikalu vai kur tev tiek sniegti pakalpojumi Tu būsi klients un klientam vienmēr būs taisnība. Šajā gadījumā nebija pieklājīgi mani kkur sūtīt un ka man kaut kur jāiet, ja jau esmu savu rindu izstāvējis.
Apskatīju iepriekšējo sūdzību, laikam esat vienīgie, kas šeit sēž un kaut ko komentē, un rēcat! Sameklējat darbu neveiksminieki. Varbut tie, kas raksta ari strādā tādās Maximās un sūta cilvekus tālāk.
Klientam nav vienmēr taisnība. Ir vienreiz jāizbeidz šitā absurdā domāšana. Nu nav otrai pārdevējai tagad jāsaka visiem klientiem - stop, gaidat, man te vienam princim e-talons jāpārdod, jo viņš negrib rindā stāvēt. Jāpriecājas, ka kāds vispār vēl Maximā strādā un tevi apkalpo.
Protams, ka tavi apvainojumi, izteikumi, viedoklis tiks kritizēti. Nedzīvojam Ziemeļkorejā. Katrai monētai ir divas puses. Ir taisnība un ir patiesība. Taisnība ir katram sava, patiesība ir viena.
Darbs ir , bet itkā brīvdienas pēc kalendāra. Tas , kur un kā tās tiek pavadīts pie šiem laikapstākļiem jau nebūtu tava darīšana (hihihi) .
... Acīmredzot, Maxima sniedz e-talona pakalpojumu, punkts. Nav attaisnojuma sliktām manierēm. Autor, patiesi, neatbildēt gan nevienam, kas nesaka prātīgas lietas. Šie ļaudis nav šeit, lai informētu vai kā citādi līdzētu. Ir grūti, bet jālaiž gar ausīm sevis paša labā. Ceru, ka šāda pieredze vairs neatkārtosies!
Cik zinu, pie šīs maximas blakus atrodas “Narvesen”, tur ne rindu, ne problēmas. Ja no 4 var izvilkt 2, kāpēc jāsarežģī sev dzīve?
Andri, neapvainojies, mēs tik iesmejam par to, ka Tev tuvākajā apkārtnē bija vismaz 4 vietas, kur nopirkt to talonu bez rindas, bet Tu esi gatavs cīnīties ar vējdzirnavām :D Vai tad Tev nemaz nav žēl savu kādreizējo kolēģu? Priecīgu nedēļas nogali!
"Lai ari ko es teiktu par kādu uzņēmumu, veikalu vai kur tev tiek sniegti pakalpojumi Tu būsi klients un klientam vienmēr būs taisnība." - žēl Tevi modināt, taču šeit tā nav un nebūs. Ņemot vērā kasieru zemo atalgojumu, viņas Tevi sūtīs, kur vien vēlēsies un variantu Tev nebūs. Ne jau Tu esi viņām vajadzīgs, bet viņas Tev! Tev vajag to e-talonu un kasierēm ir pie vienas vietas, vai viņas to pārdos vai ne. Jā, uzņēmuma vadība Tev pieklājīgi atbildēs ar standarta "...atvainojiet par sagādātajām neērtībām. Noskaidrosim, pārrunāsim, blā, blā blā". Bet kasierei no tā ne silts, ne auksts, jo viņas stundas likme no tā nemainās. Tā ka iebāz savu klienta taisnību, kaut kur dziļi, dziļi un labāk esi neklients, jo nevienam nepatīk tie kuriem vienmēr ir taisnība.
Kas attiecas uz Tavu itkā strādāšanu Maximā, par vecāko kasieri. Tev jau nu būtu vismaz jāsaprot kases princips, ja kasē nav e-talonu aparāta, tad kasieris to e-talonu nekādi Tev nevar pārdot.
Tad kasieris paludz to izdarīt kam tas aparāts ir un to izdara, lai man nav jāiet jāstāv rindā vēlreiz. Tā dara. Un to dara laipni. Nevis skatas uz tevi un suta citur...
Liekas ,ka tiešām sūdzības raksta bijušie vai esošie darbinieki.Nu nesmuki ja jau pats esat strādājis tad būtu jasaprot ka labāk e talonus pirkt citās vietās ja tas ir iespèjams .
Kur ir pretenzija? Tas ka Kungs netika pa priekšu otrajai rindai? Kas tu par veci? Tirgus bāba.