www.sudzibas.lv MAXIMA Slikta zvana centra attieksme, kvalitātes departamenta vadītājas bezatbildība

Maxima - Slikta zvana centra attieksme, kvalitātes departamenta vadītājas bezatbildība

Nopirku divus kafijas automātus, vienu sev vienu radiniecei, abi lietojošanas reizē pašīznīcināja kafijas stikla kolbas neizņemot no kafijas aparāta!, abas kolbas nodzīvoja mazāk par nedēļu, kolbas tika apskatītas un fizisku bojājumu nebija, nododot uz garantijas pamata automātus ar plīsušām kolbām, saņēmu atraksta vēstules (pec mēneša) garantija uz kolbām neattiecoties. Kolbas te nav tik svarīgas pēc garantijas iesniegšanas vēstulē netika nekas minēts par paša klafijas automāta pārbaudi. Nebiju viņu karstu licis uz aukstā vai kkur citur (visu veicu pēc instrukcijas (iebēri ielēji nospiedi pogu un gaidi ieplīsa kad jau bija mazliet kafijas dzēriena iekšā) sazvanoties uz maxima Latvija info tālrunio nosaucu čeku numurus paskaidroju situāciju, man pateica lai gaidu pozitīvu atbildi, atbildes nebija. Pēc mēneša pazvanīju pats, atbildes solīja visu izskatīt un noinformēt. Vēl pēc divām nedēļām zvanu kārtējo reizi, uz ko zvanu centrs pasūta mani pirkt pašam kolbu. Vēlāk pārzvana kvalitātes departamenta darbiniece no personīgā tālruņa uzparasa "ko jums vajag? " es paskaidroju situāciju sarunājam nosūtīt bildes whattsap un atbildēs tālākas nav... Uz ziņām neatbild. Nebiju gaidījis. Šis absurds jau ir no oktobra, tagad jau 2020. Decembra vidus. No kvalitātes kontroles viedokļa, personīgi skatoties no kvalitātes departamenta skatu punkta, varu pateikt maxima kvalitātes kontroles darbinieki, kuri man "palīdzēja" ir ar galvasreģiona defektiem kuri radušies ekspluatācijas laikā ārēju mehānisku spēku ietekmes rezultātā. Ar maxima darbiniekiem runāju mierīgi un nosvērti, pozitīvi, jau nevaru klusēt. Apnika.

13.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено damn897 21.12.2020

Atbildes nav, e-pastā tika saņemta informācija par komentāru, sūdzības var ignorēt? :D

Ответ от uznemums Maxima Latvija Ответ от представителя 22.12.2020

Labrīt!
Lai parliecinatos, vai atteikums bija likumīgs, sazinājamies ar Patērētāju tiesibu aizsardzības centru, lai lūgtu konsultāciju šajā jautājumā. No PTAC pārstāvjiems saņēmām informāciju, atteikums garantijas remontam ir likumīgs un atbilst LR likumdošanai.
Šajā situācijā, nevar noteikt, vai stikla trauks (kolba) tika bojāta nepareizas lietošanas rezultātā vairūpnīcas ražošanas defekta dēļ. Ja bojājums būtu konstatēts veikalā pirms pārdošanas, tab prece tiktu samainīta
Tā kā prece tika lietota un nevar noteikt, vai pareizi tā tika izmantota, ražotājs atteica garantijas remontu. Turklāt, ja šādi gadījumi un pretenzijas būtu vairumā, tad mēs piekristu, par preces ražotāja ražošanas brāķi. Citas šāda veida pretenzijas no klientiem neesam saņēmuši.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Дополнено damn897 28.12.2020

Krāpnieki, ko vēl citu var peteikt!

D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы