Maxima - Slikta apkalpošana
Es biju maximā 7/09/22 pulksten 19.30. Gāju pie pašapkalpošanās kases. Kad es svēru vīnogas, man bija nepieciešama konsultanta palīdzība. Es palūdzu konsultantes vārdā zaigas palīdzību, kura tai laikā sēdēja. Es lūdzu viņu pienākt 2 reizes, uz ko viņa kaut ko nesaprotamu atšņāca. Beigās viņa tomēr negribot pienāca, ļoti neapmierinātā tonī kaut ko nomurmināja un ar pirkstu norādīja. Uz jautājumu: “Kāpēc jums tāda attieksme? ”, viņa atbildēja: “ Ja jums te nepatīk, tad varat šeit nenākt! ” Šīsieviete sabojāja manu garastāvokli uz visu vakaru.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar atbildīgo darbinieku tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņa tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām, kuras mums jāuzlabo.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Комментарии (6)
Kāda palīdzība var būt nepieciešama sverot vīnogas? Preces nosaukumi ir tādi paši kā cenu zīmē zālē. Vēl var būt, ka ir bijusi svara nesakritība,ja vīnogas bija novietotas ārpus svariem, vai kopā ar vīnogām ir nosvērts maks, mobīlais u. t. t. Pēc būtības, konsultants pats redz ja kādam ir kaut kāda kļūda, papildus iedegas sarkanā gaismiņa un Jūs neko nevarat vairs noskenēt.. Konsultants pats pie Jums pienāks... Šādiem neapmierinātajiem pircējiem ieteiktu pašiem pastrādāt 13 stundas dienā un 5 dienas pēc kārtas, kas ir atļauts strādāt. Vispār, vai konsultantam pēc Jūsu domām būtu pieaugušam cilvēkam ar pirkstu jārāda kura prece ir īstā? Kāpēc neviens nelasa kas ir rakstīts ekrānā?
Nemāk izmantot meklētāju - tāda palīdzība vajadzīga.
Var būt vecs cilvēks, kurš pirmo reizi izmanto pašapkalpošanās kasi. Iespējams, jauns cilvēks ar invaliditāti visu laiku šīs kases ignorēja un pirmo reizi sadūšojās izmantot. Moš visu nakti dzēru un no rīta rokas dreb tā, ka uz ekrāna nevaru neko uzspiest. Brēkt virsū arī nevajag.
Var būt :D
Pareizi tev pateica. Aizej un paraudi dura.
Tā izskatās, ka autore gribēja ātrāk pierīties to šņabi, ko pirka. Ja gāja uz robotiem, tad varēja laicīgi nosvērt sveramo produkciju zālē uz svariem un uzlīmēt uzlīmi.
Konsultante taču negāja klāt un nejautāja kāpēc tāda debila atnāca uz robotiem. Kāpēc tad jājautā darbiniecei par viņas noskaņojumu un attieksmi? Tā nav pircēja darīšana . Es nesaprotu kā var atnākt uz veikalu un pāris minūšu/sekunžu laikā sadirsties ar pārdevēju? Kāpēc man nekad nekur nevienā veikalā nav bijušas problēmas?