Maxima - Slikta apkalpošana
Aizrādot kasierim, ka nav pareizas norādītas Cenas, kasiere uz reiz maina attieksmi un izturas kā pret 3 šķiras cilvēku. Tāda sajūta ka pircējiem būtu japadara veikala darbinieku darbs, lai tik maximas pārstāvji varētu paslinkot. Būtu normāli ka veikala pārstāvji pasekotu līdz pareizo vcenu marķējumiem. Varētu arī pakontrolēt attieksmi, lai nav kā man, kad pat attsakās maksimas karti pieņemt.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā un kad ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda
Комментарии (3)
Kā saprast- atsakās karti pieņemt? Pircējiem pašiem visās kasēs ir iespēja pie skenera nopīkstināt savu paldies karti.
No ta ka Jus aizradisiet kasierim par cenas neatbilstibu ta cena jau neminisies...Tatad to nav samainijis atbildigais darbinieks...Šaja gadijuma ir divi varianti kasierim ka rikoties-atskaitit to preci nost ja Jus neapmierina cena,vai ari ja Jus uzstajat ka velaties to preci panemt,kasieris izsauc mainas vaditaju...ar kuru Jus talak ari risinasiet visus jautajumus,protam pirms tam apmksajot pirkumu bez tas preces,lai neveidotos rinda...un visas savas pretenzijas izteiksiealt mainas vaditajam vai veikala vaditajam...ne kasierim...vina darbs ir taja lai panemtu no Jums maksajumu par precem-viss.
Par paldies karti-murgs,jau "100 gadus" ka pircejs pats var noskenet to karti,cita lieta ja Jus, stridejoties samaksajat par pirkumu un pec tam atcerejaties ka paldies karti aizmirsat iedot...tak nav ko taisit breci,pie kases vienmer uzmanigi skatos ko man skaita klat,mierigi aizradu ja kautkas nav ta ka vajag,un ziniet par visiem gadiem ne reizi problemu ar apkalp.personalu nav bijis...bija pat kad nakamaja diena atnakot veikala,man skreja klat darbinieks un teica ka sieru aizmirsu,un atdevuši to ...cilvecigiem jabut,neviens jums neko nav parada