Maxima - Sapuvis lasis
Šodien Ventspils maximā nopirku divus veselus lašus, kuri jau bija iepakoti plastmasas maisos. Vienu no tiem ievedu saviem vecākiem, kuri jau ir gados. Atbraucot mājās, griezu vaļā maisu, lai sadalītu lasi filejās un gandrīz noģību no pretīgās smakas, tā zivs bija jau sākusi pūt!
Protams tūliņ zvanīju saviem vecākiem, lai viņi tūlīt pat met to zivi ārā, lai nesaindējas!
Nauda nomesta zemē un ne maza, sabojāts garastāvoklis, pretīgi!
Vēlējos iepriecināt savus vecākus, tā vietā daudz netrūka un viņi būtu saindējušies!
Milzīgs Fui Maximai!
Mājās nolēmām, Veselība tomēr ir pirmajā vietā, tāpēc turpmāk iesim iepirkties uz rimi, nedaudz dārgāk, bet daudz kvalitatīvāka pārtika un izvēle!
Vēlējos vēl piebilst, ka tur šo iepakoto lašu ledusskapjos bija ļoti daudz, tas nozīmē, ka tie tiks nopirkti!
Vispār drausmīgi!
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Par radušos situāciju esam informējuši produkta ražotāju.
Ja pirkuma brīdī izmantojāt Paldies karti, lūdzu uz [email protected] atsūtiet Paldies kartes numuru, lai mēs varētu Jums ieskaitīt naudu par iegādatajiem lašiem.
Atvainojamies par radušos situāciju.
Комментарии (2)
Neko nevajadzēja mest ārā, ar vecajiem lašiem vajadzēja doties uz maximu, un atgūtu naudu atpakaļ. Protams, ja ir saglabāts pirkuma čeks...Ja čeku izmetāt, tad pati vainīga.
Jūs pērkot neredzējāt, ka lasis sapuvis? Kā gan to varēja redzēt darbinieki? Vai viņiem katru iepakojumu griezt vaļā pārbaudīt? Ja derīguma termiņš labs, vainīgs ir preču ražotājs, nevis tirgotājs. Maxima( arī Rimi) lašus neaudzē un nefasē. Esmu gandrīz pārliecināta, ka arī Rimi lašus piegāvā tā pati firma. Sūdzība jāraksta zivju ražotājam, veikals šeit ir starpnieks. Ja lasim bija beidzies derīguma termiņš un viņš joprojām atradās pārdošanā, tad gan Maxima vaina.
Jebkurā gadījumā, ja prece bojāta, varējāt ar čeku un preci iet uz veikalu, saņemtu naudu atpakaļ.