Maxima - Sapuvis ēdiens
Šorīt iegāju Maximā 07:40, pirms autobusa pēc garas darba dienas vēlējos nopurkt ko saldu kas nekad nepievils. Paņēmu paciņu ar banānu eklēriem (6 mazie eklēri par 2,95€) uz datumu neskatījos, jo produkts stāvējā plauktā blakus parējàm kūkām nevis nocenotajā stendā vai kur citur. Izekot no maximas, iekāpju autobusā, sāku ēst, ar pirmo kodienu jau garšoja mazliet savādāk nekà parasti, bet nodomāju, ka varbūt pamainījuši savu recepti, nu neko, ēdu 4.to eklēriņu, un nu tā garša paliek neciešama, pastos beidzot uz datumu… 13.07, šodien ir 13.07, pēctam inspektējot eklērus mazliet ilgāk, pamanu pelējumu uz pēdējiem diviem…sabojāta apetīte un 3€ (kas priekš studenta ir daudz) pa vējam…
Labdien!
Lai detalizēti izmeklētu minēto situāciju,- lūdzam uz [email protected] iesūtīt fotogrāfijas, kurās fiksēta neatbilstība, partijas atsekošanai un pirkuma čeku.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda
Комментарии (4)
Varēji nest atpakaļ.
Varēji nevirināt deģenerāta rīkli, ja nav ko teikt.
Norij pusi un tad sāk pētīt derīguma termiņu..
Bet tā jau ir Maxima ikdiena. Bojāta prece, pat sapujusi prece- tā ir Maxima vizītkarte. Prece, kurai šodien vai rītdien beidzas derīguma termiņš, taču tā stāv kopā ar pārējiem produktiem (nevis atsevišķā stendā, kur ir nocenotā prece). Tā ir ierasta prakse Maximā. Par augļiem un dārzeņiem es vispār nerunāju. Tur dažkārt rodas iespaids, ka preces tiek piegādāta pa taisno no izgāztuves, it sevišķi tā, kas ir akcijā. Un es arī negribu ticēt, ka PVD nav lietas kursā par šo visu. Liels uzņēmums un, acīmredzot, ar PVD tur viss ir nokārtots.