Maxima - Rupja pārdevēja
Tātad, jau pāris mēnešus novēroju situāciju, cik "laipni" spēj komunicēt ar klientiem pie pašapkalpojošām kasēm sēdošā kundze vārdā Anita. Vakardien mums negāja paldies karte, neskenējās, palūdzām vai var pienākt, atbilde ļoti rupjā tonī - ko Jūs tur nemākat, kas Jums tur neiet, vajag mācēt normāli skenēt, citreiz vēl rupjāk. Iepriekš bijušas situācijas ar precēm uz atlaidi, kad neuzrādas īstā cena - tieši tādas pašas atbildes. Nekad nesasveicinās, vienkārši pienāk, rupji kautko atcērt un aiziet. Nēsam vienīgā ģimene, kas par šo runā, cik ir dzirdēts un redzēts, komunicē viņa ar visiem šādi. Pazūd vēlme iet un iepirkties. Maxima varētu pārrunāt kā ir jāuzvedas ar klientiem, jo šī tiešām nav norma.
Un mēnesi atpakaļ bija situācija, kad ar ģimeni tiko tik piegājām pie kases un šī pati sieviete garāmejot noteica- grozu novāciet vietā un čeku savāciet. Godīgi bijām šokā, jo tas nebija ne mūsu grozs, ne čeks. Īsti neizprotu viņas darba pienākumus, palīdzēt viņa negrib, vienmēr rupja. Saprotams, ka to grozu būtu noņēmuši tāpat paši, jo savādāk nebūtu kur likt savu, bet kapēc principā bija kaut kas jāsaka.
Комментарии (1)
Markus- rozā puika? Nu tik tizlas sūdzības veči toč neraksta. Ak vai, napasveicināja, ak vai rupji pateica. Tu nāci uz veikalu, lai tevi pasveicinātu? Kārtējo reizi brinos par cilvēkiem, kuriem ir svarīgi, lai viņus sveicina jebkura sastaptā tante veikalā. Pašapkalpošanās kasē darbiniekam nav jāsveicina visi 10 vai 15 pircēji, kas tur atrodas. Kā var neiet karte? Viņa nekad nav gājusi! Rokas no pakaļas aug?