Maxima - Rupja apkalpošana
Šodien 17. 04. 2021g. Mēs ar vīru iepirkāmies veikalā Maxima Jēkabpilī, pie kases kurā mūs apkalpoja kasiere Solvita vīrs uzdeva viņai jautājumu kāpēc viņa apkalpo tikai vienu pircēju un visiem pārējiem ir jāgaida kamēr viņš saliks savu preci maisiņā, kad citās kasēs apkalpojas viens pēc otra bez aizķeršanās, viņa atbildēja ja viņam kaut kas nepatīk viņš var nenākt uz šejieni. Kad es viņai uzdevu jautājumu kāpēc viņa atļaujās tādā tonī runāt ar klientu, viņa sāka runāt par manu darba vietu, ka manā iestādē kur es strādāju arī rupji apkalpo klientus, es biju pilnīgākā šokā. Es daudz gadus strādāju apkalpošanas sfērā un nekad nevaru sev atļaut tā runāt ar klientiem. Pēc tādas vizītes uz veikalu ir sabojāts garastāvoklis un brīvdiena. Gribas padomāt vai ir vērts iet uz šo veikalu kur strādā tāda rupja un profesijai pārdevēja neatbilstoša darbiniece.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju. MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc tiek nemitīgi pilnveidoti klientu apkalpošanas standarti un darbinieku apmācības process. Taču pat vislabākā prakse nevar izslēgt cilvēku faktoru un tādēļ dažkārt gadās pārpratumi. Esam ieviesuši virkni drošības risinājumu, lai palīdz nodrošināt noteikto 2m distanci starp klientiem – uz grīdām izvietotas plūsmu sadalošas uzlīmes un pie kases aicinām doties tikai pēc kasiera uzaicinājuma. Vīrusa izplatības ierobežošana ir abpusēja sadarbība, tāpēc aicinām ik vienu būt atbildīgiem un ievērot visus MK noteiktos noteikumus, tādējādi kopā samazinot un apturot vīrusa izplatību visas sabiedrības interesēs.
Lūdzu uz [email protected] atrakstiet tieši kuā Jēkabpils Maximā bija šī situācija, lai ar atbildīgo darbinieku varam veikt pārrunas.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Комментарии (3)
Veikala otrà pusè sniega kalni nomesti no jumta uz gàjèju celiña no ceturtdienas,grùtìbas pàrvietoties,bail padomàt,kas notiks pèc pàris dienàm kad sàks kust.Turpat nav apgaismojuma tumśajà diennakts laikà jau divus gadus.
Visu viņa pareizi dara jāgaida kad pirmais saliek nevis riveties vienam pret otru kur paliek distancē divi metri
Vot tādi kasīgi klienti kā jūs kaut kā ir jā pārmāca. Pirmkārt, ar kādām tiesībām jūs aizrādat otram kā jāstrādā? Vīriņš varens sajutās.? Klientam tādas tiesības nav. Un pat ja klientam vienmēr ir taisnība - tā nav. Un ir tikai normāli, ja viņa pagaida, nevis kraut virsū cita cilvēka preci
Pati esmu strādājusi tirdzniecības jomā, un šādi karaļi ātri tiek pārmācīt. Lai man kāds mācītu kā jāstrādā? Ej pati ar visu savu vīru, aita.