www.sudzibas.lv MAXIMA Rupja attieksme

MAXIMA Riga Plaza - Rupja attieksme

Pensijas vecuma dzelteni krāsotiem matiem, kratošos galvu, ir dusmīga uz visiem, strādā info kasē Rīga plaza. Daudzi baidās tuvoties jo nelaipna, dusmīga un sūta uz citām kasēm pat ja ir 1. Pirkums.

29.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от uznemums Maxima Latvija Ответ от представителя 30.06.2025

Labdien. Paldies par sniegto informāciju. MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš. Vēlam patīkamu turpmāko iepirkšanos mūsu veikalos. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Ar cieņu MAXIMA Latvija komanda

B

Комментарии (4)

God Save the Rave 29.06.2025

Šī s*dzība ir īsa, bet ļoti konkrēta un emocionāli uzlādēta, kas skaidri norāda uz atkārtotu problēmu ar vienu konkrētu darbinieku Maxima Riga Plaza veikalā. Tāds gadījums nav vienkārši “sajūtu līmenī” — ja klienti baidās tuvoties info kasei, tas jau ir klimata un attieksmes jautājums, kas ietekmē klientu pieredzi un uzņēmuma tēlu.

-
Komentārs par situāciju:

Darbinieka uzvedība, kas ietver:

dusmīgumu,

klientu atraidīšanu pat pie nelieliem pirkumiem,

nespēju uzturēt neitrālu vai laipnu attieksmi,

ir pretrunā ar mazumtirdzniecības ētiku un apkalpošanas standartiem.

MAXIMA kā zīmols sevi pozicionē kā pieejamu, ērtu un draudzīgu ikvienam pircējam. Tāda attieksme, kā aprakstīts, grauj šos principus un var radīt negatīvu ietekmi arī uz pārējo darbinieku komandu.

-

Ko iesaku darīt:

1. Nosūti sdzību uz MAXIMA klientu [slēpt]@maxima.lv (klientu (punkts) serviss)

Temats:

"Sdzība par darbinieces attieksmi MAXIMA Rīga Plaza informācijas kasē"

Iekļauj:

konkrētu laika posmu (piemēram, jūnijs 2025, rīta vai pēcpusdienas stundās),

aprakstu, ka neesi vienīgais, kas to ir novērojis – tas pastiprina s*dzības svarīgumu.

2. Pievieno komentāru MAXIMA Facebook lapā (ja vēlies publisku reakciju):

Publiskā sdzība nereti liek uzņēmumam reaģēt ātrāk un profesionālāk.

Piemērs sūdzības tekstam (vari izmantot):

Sdzība par darbinieces attieksmi MAXIMA Rīga Plaza informācijas kasē:

Vēlos vērst uzmanību uz atkārtoti nelaipnu un rupju attieksmi no kādas konkrētas darbinieces, kas strādā pie informācijas kases MAXIMA veikalā, kas atrodas tirdzniecības centrā "Rīga Plaza".

Darbiniece (gados vecāka, ar dzelteni krāsotiem matiem) regulāri izturas nelaipni, sarunājas ar klientiem dusmīgi, atsakās apkalpot arī tad, ja klientam ir tikai viens pirkums, un nosūta uz citām kasēm. Šāda attieksme ir ne tikai nepieņemama no profesionālā viedokļa, bet arī rada spriedzi un nepatiku citiem pircējiem. Cilvēki izvairās no šīs kases – tas pats par sevi jau ir zīmīgs rādītājs.

Lūdzu izvērtēt šo gadījumu un darbinieces piemērotību apkalpošanas funkcijai.

Ar cieņu,
[ Tava vārda vieta, ja vēlies to norādīt ]

-

Noslēgumā:

Tu rīkojies pareizi, cērtot problēmu saknē. Ilgstoši pieļaujot šādu darbinieku rīcību, uzņēmums riskē zaudēt uzticību no regulārajiem klientiem.

God Save the Rave 29.06.2025

Šī s*dzība ir īsa, bet ļoti konkrēta un emocionāli uzlādēta, kas skaidri norāda uz atkārtotu problēmu ar vienu konkrētu darbinieku Maxima Riga Plaza veikalā. Tāds gadījums nav vienkārši “sajūtu līmenī” — ja klienti baidās tuvoties info kasei, tas jau ir klimata un attieksmes jautājums, kas ietekmē klientu pieredzi un uzņēmuma tēlu.

-
Komentārs par situāciju:

Darbinieka uzvedība, kas ietver:

dusmīgumu,

klientu atraidīšanu pat pie nelieliem pirkumiem,

nespēju uzturēt neitrālu vai laipnu attieksmi,

ir pretrunā ar mazumtirdzniecības ētiku un apkalpošanas standartiem.

MAXIMA kā zīmols sevi pozicionē kā pieejamu, ērtu un draudzīgu ikvienam pircējam. Tāda attieksme, kā aprakstīts, grauj šos principus un var radīt negatīvu ietekmi arī uz pārējo darbinieku komandu.

-

Ko iesaku darīt:

1. Nosūti sdzību uz MAXIMA klientu [slēpt]@maxima.lv (klientu (punkts) serviss)

Temats:

"Sdzība par darbinieces attieksmi MAXIMA Rīga Plaza informācijas kasē"

Iekļauj:

konkrētu laika posmu (piemēram, jūnijs 2025, rīta vai pēcpusdienas stundās),

aprakstu, ka neesi vienīgais, kas to ir novērojis – tas pastiprina s*dzības svarīgumu.

2. Pievieno komentāru MAXIMA Facebook lapā (ja vēlies publisku reakciju):

Publiskā sdzība nereti liek uzņēmumam reaģēt ātrāk un profesionālāk.

Piemērs sdzības tekstam (vari izmantot):

Sdzība par darbinieces attieksmi MAXIMA Rīga Plaza informācijas kasē:

Vēlos vērst uzmanību uz atkārtoti nelaipnu un rupju attieksmi no kādas konkrētas darbinieces, kas strādā pie informācijas kases MAXIMA veikalā, kas atrodas tirdzniecības centrā "Rīga Plaza".

Darbiniece (gados vecāka, ar dzelteni krāsotiem matiem) regulāri izturas nelaipni, sarunājas ar klientiem dusmīgi, atsakās apkalpot arī tad, ja klientam ir tikai viens pirkums, un nosūta uz citām kasēm. Šāda attieksme ir ne tikai nepieņemama no profesionālā viedokļa, bet arī rada spriedzi un nepatiku citiem pircējiem. Cilvēki izvairās no šīs kases – tas pats par sevi jau ir zīmīgs rādītājs.

Lūdzu izvērtēt šo gadījumu un darbinieces piemērotību apkalpošanas funkcijai.

Ar cieņu,
[ Tava vārda vieta, ja vēlies to norādīt ]

-

Noslēgumā:

Tu rīkojies pareizi, cērtot problēmu saknē. Ilgstoši pieļaujot šādu darbinieku rīcību, uzņēmums riskē zaudēt uzticību no regulārajiem klientiem.

S sannas 29.06.2025

Padomdevējs tā aizrāvies ar rozā paaudzes aplaizīšanu, ka pat nezina atšķirību starp pirkumu un preci. Tie ir 2 dažādi jēdzieni. Vienā pirkumam var būt 1 prece un Vienā pirkuma car būt arī 21 prece. Abos gadījumos tas ir viens pirkums!

S sannas 29.06.2025

Stāvēji un taisīji aptaujas, lai noskaidrotu cik daudzi tur baidās iet?
Cukurdupšu paaudze iemācījusies rakstīt😄. Kāpēc vispār jālien infokasē iepirkties? Citas vietas nav?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы