Vēlējos iegādāties vistu svaigu, bet konstatēju ka nav derīguma termiņa nekur. Kur tam bija jābūt, ir noplēsts etiķetes fragments. Tā nav nejaušība, jo trīs vienādas tur stāvēja.
Pati strādāju lielveikalā, un diezgan bieži vistas saliekot plaukta, ja liek vienu uz otras, tad etiķete mēdz pielipt otrai vistai, tas nav nekas jauns . Iepakojumi atnāk jau mitri, un uzlīmes nāk nost itsevišķi ķekavas produktiem, un dažreiz pat no tā mitruma neiet svītru kodi . Ta ka veikals, tur nav vainīgs, tā ir ražotāja vaina.Neaizstāvu Maximu, jo pati zinu no piredzes, strādāju citā lielveikalā.
Brenda, vai tad tā nav veikala atbildība, kas stāv viņu plauktos? Kā lai pircējs un veikala darbinieki zina termiņu? Ja tās uzlīmes ir sabojājušās, tad veikala pienākums ir pārlīmēt un skaidroties ar ražotāju.
Darbinieki, pie tā nav vainīgi.Produktus, nevar pārlīmēt, jo nav mums tādu svītra kodu, kāds ir ražotājam.Ir preces, kam ir kilograma cena, tad tās tikai var, pārlīmēt, jo ir paša veikala kods, ne ražotāja.Prece tiek vesta uz veikalu tādā temperatūrā kā ir noteikts pēc PVD normām, tāpēc arī tiek iepakojumi, paliek mitri, un ievedot noliktavā, un pārliekot plauktos, mēdz tā notikt.Nu, ja jau cilvēkam šķiet, ka kāds speciāli plēš nost termiņus, tad viņš kļūdas.Viss darba laiks tiek stingri kontrolēts apsardzes monitoros, un ja arī pārdevējs šādi rīkotos, tad tā būtu, viņa pēdējā darba diena, tajā veikalā.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (4)
Pati strādāju lielveikalā, un diezgan bieži vistas saliekot plaukta, ja liek vienu uz otras, tad etiķete mēdz pielipt otrai vistai, tas nav nekas jauns . Iepakojumi atnāk jau mitri, un uzlīmes nāk nost itsevišķi ķekavas produktiem, un dažreiz pat no tā mitruma neiet svītru kodi . Ta ka veikals, tur nav vainīgs, tā ir ražotāja vaina.Neaizstāvu Maximu, jo pati zinu no piredzes, strādāju citā lielveikalā.
Brenda, vai tad tā nav veikala atbildība, kas stāv viņu plauktos? Kā lai pircējs un veikala darbinieki zina termiņu? Ja tās uzlīmes ir sabojājušās, tad veikala pienākums ir pārlīmēt un skaidroties ar ražotāju.
Darbinieki, pie tā nav vainīgi.Produktus, nevar pārlīmēt, jo nav mums tādu svītra kodu, kāds ir ražotājam.Ir preces, kam ir kilograma cena, tad tās tikai var, pārlīmēt, jo ir paša veikala kods, ne ražotāja.Prece tiek vesta uz veikalu tādā temperatūrā kā ir noteikts pēc PVD normām, tāpēc arī tiek iepakojumi, paliek mitri, un ievedot noliktavā, un pārliekot plauktos, mēdz tā notikt.Nu, ja jau cilvēkam šķiet, ka kāds speciāli plēš nost termiņus, tad viņš kļūdas.Viss darba laiks tiek stingri kontrolēts apsardzes monitoros, un ja arī pārdevējs šādi rīkotos, tad tā būtu, viņa pēdējā darba diena, tajā veikalā.
товар без срока обязаны снять и утилизировать.
подозреваю,что эти упаковки были специально проигнорированы